Nostaljik Görüntü!!..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
    Konu Sahibi
Nostaljik Görüntü!!..


Bende bi sayfa kayıtlı kalmış...

Görünce içim bi hoş oldu paylaşmak istedim... ;)
 


Gokhan43

Gokhan43

Üye
:aman:
 
kikaksk

kikaksk

Üye
dur daha 1 ay bilem olması ne çabuk özledin...
 
volkanik546

volkanik546

Üye
bende özledim...ama neyaparsın yeni teknoloji böyle.
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Bende ilk açıldığı zamandan bi görüntü sandım. :ehe:
 
ocu77

ocu77

Üye
özellikle sol üst resimdeki güneş gözlüklü elinde tel olan bayan kimdi acaba????
 
BOSCH

BOSCH

Üye
ocu77' Alıntı:
özellikle sol üst resimdeki güneş gözlüklü elinde tel olan bayan kimdi acaba????
AŞIK MI OLDUN :ehe: :bleh:
şaka bir yana gerçektende bayan iyi yakışmış
hangi zamana ait o
ben daha önce görmedim onu :vur:
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
İlk üye olduğun zamanlarda da vardı o resim; sen dikkat etmemişsindir.. :)
 
мιѕтαα

мιѕтαα

Üye
ya o resim gibi bide hani msw nin logosu wardı o resmi nie tekrar logo olarak koymuyosunuz yonetici ark larım

heyt be eski duzeni ozledim walla bende bu sıralar ortalıga cıkan bi suru forumun sekli bole nereye girdim diom hep :)
 
msw

msw

Üye
MiStA la VoLpE' Alıntı:
ya o resim gibi bide hani msw nin logosu wardı o resmi nie tekrar logo olarak koymuyosunuz yonetici ark larım

heyt be eski duzeni ozledim walla bende bu sıralar ortalıga cıkan bi suru forumun sekli bole nereye girdim diom hep :)
Karanbole gitti benim logo ... bir daha da uğraşıcağımı sanmam ;)
 
gknky

gknky

Üye
hey gidi günler...
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
Nerde bizim zamanımızdaki maxicep :P
 

tofy

Üye
:haha: daha yeni değişti nasıl nostalji oldu :kop:
 
gknky

gknky

Üye
ablacım insan bişiyi seviosa ayrı kaldığı ilk dakika özlemeye başlar :)
 
Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
2004' Çok Güzel Ve Özeldi..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt