Noldu Bu Foruma :'(

reklamlar güzeldi ben hep bakıyordum kişiye özel reklamlar çıkıyordu
geçenlerde modem arıyordum aa bi baktın üst köşede vardıvarıyor gibi
alış veriş stesi aradıgım modemi çok uygun fiyata koymuşlar hemen aldım
 

Uhops

Üye
Googleye modem fiyatı yazsan veya hepsiburada vb sitelere girsen gene bulurdun
 
1 forum sistemi komple değişti o yüzden sayaçlar sıfır görünüyor.
2 ödül sistemi mesaj ve konuyla alakalı olabilir:rolleyes: Çok bonkör xenforo forum sistemi
3 Cepten giriyorum ve sayfa gayet hızlı açılıyor. Eski vb olsa ızdırap olmuştu sayfanın açılması
4 Yenilik her zaman iyidir. Admini (Ozan) tebrik ediyorum. Cesaret edip yeni bir sisteme geçiş yapmak herkesin harcı değildir.
 
sorun sadece alışmak dostlar hem ne demişler
 

esokmen

Üye
Hiç güzel olmamış bu nedir yani
 

mcnpl4

Üye
mobil biraz karisik geldi tipi onceki light surum gibi olsa guzel olurdu. alisinca guzel gelmeye basladi ama
 

mkyb

Üye
Zamanla düzelecektir.