nokya en 9o 6 youtube <

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ibrahimdevrim

ibrahimdevrim

Üye
    Konu Sahibi
nokya en 9o 6 youtube <
videoyu flash player modunda açınca, o dolduğunu gösteren dönen şey geliyo ama video başlamıyo hiç. Nedir bu olay panpalar. ( buna göre s6o v3 program varsa link atarmisinız :D , aykut mode:off ) beyler konu ciddi, sazan.avi değil.
 


Hasan

Üye
aynı sorun bende de var dònen şey geliyo gidiyo nothing oluyo :D
 
Symbianist

Symbianist

Üye
Flash desteği olmadığından öyle oluyor. Hiç uğraşmayın bunlara youtubedan izleyecekseniz açın programı var izleyin. videoyu mu indireceksiniz? mümkün olan en iyi kalitede indirmenin yolu dmyoutube.com dan geçer.
 
ibrahimdevrim

ibrahimdevrim

Üye
    Konu Sahibi
o siteden indiriyorum telefon açmıyor. Bilgisayarımda yok. O tür izleyince yüksek kalite oluyor bekleyince doluyo hiç yoktan. Hd moda alınca kasmaktan izlenmiyo zaten. Onun olması lazım yani. N96ta yok mu ki flash desteği.
 
ibrahimdevrim

ibrahimdevrim

Üye
    Konu Sahibi
evet yine o siteyle ayni görevde değil mi bu. Şu şey varmış, coreplayer. En yüksek kalitedeki mp4 leri acarmi . Yada flv leri

----------Eklendi @ 00:45:38 ---------- Yazıldı @ 00:42:53 ----------

cannot reguarest this video... Hatası veriyor o youtube programı. Video yu açınca.
 
Symbianist

Symbianist

Üye
Her videoda değil de bazılarında veriyor o hatayı. Ama genelde iyi. Ben kullanıyorum.

----------Eklendi @ 00:59:46 ---------- Yazıldı @ 00:55:27 ----------

Peki senin realplayer ile de mi izleyemiyorsun ?
 
ibrahimdevrim

ibrahimdevrim

Üye
    Konu Sahibi
şu coreplayer in benim tele göre versiyonunun link atarmisin..

----------Eklendi @ 01:01:33 ---------- Yazıldı @ 01:00:23 ----------

realplayer in düşük kalitesinde izleyebiliyorum. Onda da kasıyo. Gece kasmıyo sadece. Internet hızım 1okbps .s
 

hkü

Üye
ya bende galerideki swf dosyaları izleyebiliyordum format attım tele artık izlenmiyo. Çözümü varmı. tel 6220c
 
ibrahimdevrim

ibrahimdevrim

Üye
    Konu Sahibi
bilmiyorum panpa hiç. Inciswf mi izliyosn .d
 
Symbianist

Symbianist

Üye
Coreplayeri youtube için mi istiyorsun panpa
 
ibrahimdevrim

ibrahimdevrim

Üye
    Konu Sahibi
yok youtübeden filan video indirip flv yi izleyebilmek için
 
denizyildizi345

denizyildizi345

Üye
bnde çalışıyor e63 var rahatlıkla bilgisayar görünümünden izleyebiliyorum
 
ibrahimdevrim

ibrahimdevrim

Üye
    Konu Sahibi
bende çalışmıyor. Gerçi link yok
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt