Haber Nokia'dan Yeni Kullanıcı Çekmeyi Hedef Alan Reklam.

Sponsorlu Bağlantılar

BrahimOkumus

BrahimOkumus

Üye
Ben xapını bulup kurdum tekrar süper uygulama kıskandı ::D
 


PureFood

PureFood

Üye
Muthiş.
 
serverfun912

serverfun912

Üye
Hiç komik değil Windowsphone kullanıcısı olarak şimdilik android lider windowsphone'dan on kat daha iyi,ikincilikte ios var o da 5 kat daha iyi.Uygulama sıkıntısı çok windowsphone'da.
 
Invoke

Invoke

Üye
Xapı kurmak için unlocked olması şart mı
 
PureFood

PureFood

Üye
Aynen bende xapınını bulup kurdum mis gibi çalışıyor :)

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
Hocam hangi uygulamadan bahsediyorsunuz ? En sevilen Youtube uygulaması mı ?
 
narnia16

narnia16

Üye
  • Beğen
Tepkiler: PureFood
BrahimOkumus

BrahimOkumus

Üye
Semih benden önce davranmış unlock yap , bir zararı yok :)
 

smltrl

Üye
Hiç komik değil Windowsphone kullanıcısı olarak şimdilik android lider windowsphone'dan on kat daha iyi,ikincilikte ios var o da 5 kat daha iyi.Uygulama sıkıntısı çok windowsphone'da.
Android lider? :)
 
Invoke

Invoke

Üye
10 kat 5 kat hesabını neye göre yaptınız? @serverfun912 :ehe
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
İos ve android uygulama marketlerine çöplük demiş :D
 
4MaGuS

4MaGuS

Üye
Invoke

Invoke

Üye
Bir sınır vardı sanki, unlock yapınca kaç uygulama yükleyebiliyorsunuz?
 
BrahimOkumus

BrahimOkumus

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Invoke


Üst Alt