Nokia'dan 7.9.2012 işareti.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Nokia'dan 7.9.2012 işareti.
Nokia Helsinki mağazasına astığı reklamlara 7.9.2012 tarihini işaret etti. Biliyorsunuz bu tarihlerde Nokianin her yıl yaptıgı Nokia world toplantıları var. Büyük ihtimalle Nokia bu toplantıda yeni wp8 modelini veya modellerini tanıtacaktır.
 
Tepkiler: bulutsuzgece ve Cihanî Sultan
İnşallah güzel bir model tanıtırlar.Hadi hayırlısı.Benim Nokia'dan beklentilerim yüksek
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
resimleri ekledim.bu arada sadece sadece wp8 telefona takılmamakta fayda var windowsRT tablet veya wp7.8 güncellemesi de olabilir
 
Tepkiler: kullanıcıadları
resimleri ekledim.bu arada sadece sadece wp8 telefona takılmamakta fayda var windowsRT tablet veya wp7.8 güncellemesi de olabilir

Wp 7.8 benim için pek önemli değil de Windows RT ve Wp8 telefonları heyecanla bekliyorum.3'ü birden açıklanırsa gerçekten süper olur
 

aleranol

Üye
windows rt veya ce kısıtlnamış değilmiydi? Ben w8li tablet bekliyorum ve tabi muhteşem bir wp8 cihazı
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Windowsrt win8in tablet versiyonu aynı çekirdek. Tabi Nokia bu ucunu birden de aciklayabilir bir silkelenmesi ve piyasayı da kendisine çevirmesi lazim

- - - Eklendi - - -



Wp 7.8 benim için pek önemli değil de Windows RT ve Wp8 telefonları heyecanla bekliyorum.3'ü birden açıklanırsa gerçekten süper olur
Bizim için önemli
 
Tepkiler: kullanıcıadları

ANIL

Admin
7 şubat'ta belle çıkmıştı ne var bu 7de anlamadım ki
 
Ekim'i beklemeden "7 Eylül" için elleri ovuşturmaya başlayalım o zaman...
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ekim'i beklemeden "7 Eylül" için elleri ovuşturmaya başlayalım o zaman...

resimdeki afiş finlandiyadaki merkez nokiashopa asilmiş şu anda tadilatta 7eylulde buyuk surprize hazir olun diyor ve qr kodu tarayarak bizi takip edebilirsiniz diyor.
 

Del Rey

Üye
Konu Windows Phone olunca hala heyecanliyim. Merakla bekliyorum. Cok tesekkurler.

Yalniz merak ettigim Helsinki amagazasina asilan afis niye Suomi degil de Ingilizce? :/
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Konu Windows Phone olunca hala heyecanliyim. Merakla bekliyorum. Cok tesekkurler.

Yalniz merak ettigim Helsinki amagazasina asilan afis niye Suomi degil de Ingilizce? :/

nokia globalin yeni pazarlama stratejisi. Kapali magazayi bile dunya genelinde mesaj vermek icin kullaniyorlar. İngilizce olunca da daha buyuk kitleye ulaşti bu afişler.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...