cardanadam
Üye
n8 de bilgisayar tadında yapıyor işlemleri. hiçbir cihaz kusursuz değildir. aradığını bulmuşsun ne güzel. ama kendimizi kandırmıyoruz. bende şahsen telefonumdan epey memnunum.
benim bir iddiam yok, yaptığını iddia eden kişiye söyleyeceksin onu!!!ya arkadaşlar neyin tartışması bu böyle onlar satıcı bizler kullanıcıyız sonra teknolojiye yetişmeye çalışmak ahmaklık olur paraları sokağa atmak olur nokia ister batsın ister çıksın hiç bir şey umrumda değil artık ayrıca prime ve symbian türkiye arkadaşlar yaparım ve yapamazsın tartışması yapacağınıza yapında herkez görsün burada boş boş konuşup zaman kaybedeciğinize icraat gösterin
Symbian dan android e geçince ama gerçekten gözle görülür bir değişim oluyor
4 cekirdek cok gereksizdi bence. menude dolasirken 1 cekirdek kullaniyor heralde. 4 cekirdek sadece cok yuksek donanim gerektiren oyunlarda kullaniliyormus bildigim kadariyla. su an oyle guclu donanim gerektiren oyun varmi ki?Ona demiyorki menüde dolaşırken felan yani 4 çekirdekli olarak dağıtılan SIII'ler her işlemde 4 çekirdek kullanıyor diyor...
benim bir iddiam yok, yaptığını iddia eden kişiye söyleyeceksin onu!!!
yorum okumayı mı bilmiyorsunuz anlamıyorum ki!
ben sadece yapamazsın demiyorum başka kanıtlarım da var elimde.
kusura bakma senin adını silmemişim ama sende yapamazsın diyip adamı dahada konuşturuyorsun madem yapabiliyor otursun burada zaman harcıyacağına elle tutulur bir şey göstersinler
Barcasaray daha guclu bence.
En yakın zamanda stabil olmaya çalışmalı bence...FL yide ben çok severim ( FenerLona )
4 çekirdek bence de çok gereksiz benim pc de bile 2 çekirdek var
ben sadece yapamazsın demiyorum başka kanıtlarım da var elimde.
buyrun gençler artık melteminin bitirildiği resmileşti denilebilir
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
saatlerdir yazıyorum burada birazcık okuyacaksınız.
tamam sende koy kanıtlarını buraya oda koysun yapılır veya yapılmaz diye ortak bir karar alınsın bukadar insan da boşu boşuna heveslenmesin olmuyorsa
hadi bakalım.E-Postayı gönderdim Oytun Abi'ye, geri geldim. Oytun Abi 2013 için Qt'un bu kadar önemli olduğunu söylüyordu, galiba şimdi Qt önemsizleşti.
N8in kasasi yeter be kardesim. gerisi boş. Samsung alirsin bir kere elinden dusmesiyle parcalarina ayrilir. Nokia alirsin ister gerektiginde kapi kir, civi cak, kafa patlat ne yaparsan yap. Saka bi yana Nokia benim icin hala bir numara. Samsungun yeni telefonlarini cepte tasimak cok zor. tek elle kullanmak iskence.n8 de bilgisayar tadında yapıyor işlemleri. hiçbir cihaz kusursuz değildir. aradığını bulmuşsun ne güzel. ama kendimizi kandırmıyoruz. bende şahsen telefonumdan epey memnunum.
ya arkadaşlar neyin tartışması bu böyle onlar satıcı bizler kullanıcıyız sonra teknolojiye yetişmeye çalışmak ahmaklık olur paraları sokağa atmak olur nokia ister batsın ister çıksın hiç bir şey umrumda değil artık ayrıca prime ve symbian türkiye arkadaşlar yaparım ve yapamazsın tartışması yapacağınıza yapında herkez görsün burada boş boş konuşup zaman kaybedeciğinize icraat gösterin
saatlerdir yazıyorum burada birazcık okuyacaksınız.
- - - Eklendi - - -
hadi bakalım.
Şu konuya bir açıklık getireyim. Önceden bu konuyu burada açık açık paylaşıyorduk, ancak hem bir 'yalan' rezilliği yaşadık (bununla alakalı değil) hem de forumun yarısı, pRime bunlardan en çok hatırladığımda, yapamazsın diye baskı uyguluyordu. Projenin üstünde şu an çalışıyoruz ve gösterebileceğimiz somut birşey gelene kadar, mesela Sanal RAM kullanabilmek veya Linux kurabilmek gibi, birşey söylemek, bu dosyalardan pek anlamayan kullanıcılarla yaptığımız işlemleri açık açık paylaşmanın anlamı yok.
tamam sende koy kanıtlarını buraya oda koysun yapılır veya yapılmaz diye ortak bir karar alınsın bukadar insan da boşu boşuna heveslenmesin olmuyorsa
kendimde olmadi ama bir kac kez kullandim ama Symbianin yerini vermedi. Insandan insana degisiyor tabi.
Symbian dan android e geçince ama gerçekten gözle görülür bir değişim oluyor
off offYapılır, yapılmaz; o kısmı biz çoktan geçtik. Biz yapabildiğimiz kadar yapacağız. Yapamaz, vazgeçersek de çevirdiğimiz makaleler, yaptığımız işlemler, hepsini Geliştirici'ye koyarım başkaları yararlanır.
Şu konuya bir açıklık getireyim. Önceden bu konuyu burada açık açık paylaşıyorduk, ancak hem bir 'yalan' rezilliği yaşadık (bununla alakalı değil) hem de forumun yarısı, pRime bunlardan en çok hatırladığımda, yapamazsın diye baskı uyguluyordu. Projenin üstünde şu an çalışıyoruz ve gösterebileceğimiz somut birşey gelene kadar, mesela Sanal RAM kullanabilmek veya Linux kurabilmek gibi, birşey söylemek, bu dosyalardan pek anlamayan kullanıcılarla yaptığımız işlemleri açık açık paylaşmanın anlamı yok.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?