Cihanî Sultan
Üye
Her türlü konu olabilir .. Münazara konusu olmasında.. Biraz N9 u mu konuşsak neMerak ediyorum çok .. Gs2 ile karşılaştıralım
Her türlü konu olabilir .. Münazara konusu olmasında.. Biraz N9 u mu konuşsak neMerak ediyorum çok .. Gs2 ile karşılaştıralım
Vay be, sanırsam bilinç altına işlemişim. ÖM göndermekten bu kadar korkuyor musun? Burada da engellemek çok zor birşey değil, engelle butonu var sonuçta forumda da. Yani vardır, nerede olduğunu bilmiyorum.
Ancak o saygısızlığın ta kendisiydi:
Yalan söylediğimi iddia ede ede bir hâl oldun, istesem şu an seninle konuşmam, dikkate almam bile.
her yerde 4 çekirdek değil. amerikada çift çekirdek. ayrıca güney kore için tasarımda farklı diye bir haber yayıldı piyasaya
exynos lte desteklemediği için samsung qualcomm s4 lü çift çekirdek kullanıyor
exynos lte desteklemediği için samsung qualcomm s4 lü çift çekirdek kullanıyor
olayı biliyorum. arkadaş her yerde 4 çekirdek dediği için yazdım.
orada yaptığın gibi mi?
onu yazdım arkasından sayfaya yazdığın mesajın aynısını yapıştırıp engellemen gibi mi?
burada aynı şeyi yapacağından adım gibi eminim.
Ona demiyorki menüde dolaşırken felan yani 4 çekirdekli olarak dağıtılan SIII'ler her işlemde 4 çekirdek kullanıyor diyor...
Hayır aslında ben sayfaya yazdığın mesajı daha önce gördüm, ama evet. Ne bekliyordun, daha önce pek tanımadığım bir insanın bana bir küfretmediği kalacaktı üstelik de kendi sayfamda, ben de hiçbir şey yapmayacaktım. Yaptığım en iyisini yapıp, önce adam gibi cevap vermeye çalıştım. Sonra tekrar başka garip cevapların gelince engelledim.
Symbian Türkiye'nin Facebook sayfasını kontrol etmek kolay değil. Başında 'C5-03 için' yazan FP2'yi duyurduğumuzda 'Bu N8 için mi?' diyenlere cevap yazabilmek için 1'den kaça kadar saymak zorundayım biliyor musun?
Ona demiyorki menüde dolaşırken felan yani 4 çekirdekli olarak dağıtılan SIII'ler her işlemde 4 çekirdek kullanıyor diyor...
Kaça kadar?
Kameralar denk sayılabilir,işlemci gücü arasında dağlar kadar fark var,N9'un boş RAM'i çok daha fazla,N9'un şekli daha güzel,SII'nin hızı daha güzel (),SII'nin desteği çok çok daha çok,SII'nin alıcısı çok çok daha çok...
Hayır aslında ben sayfaya yazdığın mesajı daha önce gördüm, ama evet. Ne bekliyordun, daha önce pek tanımadığım bir insanın bana bir küfretmediği kalacaktı üstelik de kendi sayfamda, ben de hiçbir şey yapmayacaktım. Yaptığım en iyisini yapıp, önce adam gibi cevap vermeye çalıştım. Sonra tekrar başka garip cevapların gelince engelledim.
Symbian Türkiye'nin Facebook sayfasını kontrol etmek kolay değil. Başında 'C5-03 için' yazan FP2'yi duyurduğumuzda 'Bu N8 için mi?' diyenlere cevap yazabilmek için 1'den kaça kadar saymak zorundayım biliyor musun?
- - - Eklendi - - -
Hünkarım siz bizim konudan çok sapmışsınız
O arayüz beni bitiriyor yahuGsII stabil değil gibi bana
Konuda karmaşıklık yaratmak istiyorum.. HTC One X de de 4 çekirdek var ama hepsini heryerde kullanmıyorOna demiyorki menüde dolaşırken felan yani 4 çekirdekli olarak dağıtılan SIII'ler her işlemde 4 çekirdek kullanıyor diyor...
Konuda karmaşıklık yaratmak istiyorum.. HTC One X de de 4 çekirdek var ama hepsini heryerde kullanmıyor
En yakın zamanda stabil olmaya çalışmalı bence...ICS pek değil diyorlar da -kendim denemedim hiç şahsen- GB'ye bayılıyorum.(GalataBahçe.)
En yakın zamanda stabil olmaya çalışmalı bence...FL yide ben çok severim ( FenerLona )
yo gayet kibarca söyledim. herhangi bir hakaret yoktu. küfür de etmedim, o noktaya gelecek bir şey de yazmadım. ayrıca ben o diğer 13 yaşındaki saf dostuna cevap yazınca sen o yorumları sildin. ayrıca küfür de etmem. kendimi niye rezil edeyim ki diğer arkadaşlarıma?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?