Nokia'da tırpan harekatı! :(


Her türlü konu olabilir .. Münazara konusu olmasında.. Biraz N9 u mu konuşsak ne Merak ediyorum çok .. Gs2 ile karşılaştıralım

Kameralar denk sayılabilir,işlemci gücü arasında dağlar kadar fark var,N9'un boş RAM'i çok daha fazla,N9'un şekli daha güzel,SII'nin hızı daha güzel ( ),SII'nin desteği çok çok daha çok,SII'nin alıcısı çok çok daha çok...
 

pRime.

Üye

orada yaptığın gibi mi?

mesajla onu yazdım, arkasından sayfaya yazdığın mesajın aynısını yapıştırıp engellemen gibi mi?

burada da aynı şeyi yapacağından adım gibi eminim. o halde neden buradan ayrılayım ki? buradaki mesajları silemeyeceğin ortada.

ya neyse benim kanıtlarım elimde burada bunları konuşacak değilim ben ve bir kaç kişi gerçeği bildiğimiz sürece sorun yok. kodlama ile uğraşıyor olabilirsin eyvallah ama yapamadığın şeyleri yaptığını iddia etme lütfen.
 
Tepkiler: Mad EagLe

klongs

Üye
her yerde 4 çekirdek değil. amerikada çift çekirdek. ayrıca güney kore için tasarımda farklı diye bir haber yayıldı piyasaya




exynos lte desteklemediği için samsung qualcomm s4 lü çift çekirdek kullanıyor
 
Tepkiler: Cihanî Sultan

klongs

Üye
zaten o türkiyeye gelmeyecek arkadaşın demek istediği 4 çekirdek değil yeni bir şey koysun diyor 41 mp kamera gibi
 

Del Rey

Üye


orada yaptığın gibi mi?

onu yazdım arkasından sayfaya yazdığın mesajın aynısını yapıştırıp engellemen gibi mi?

burada aynı şeyi yapacağından adım gibi eminim.

Hayır aslında ben sayfaya yazdığın mesajı daha önce gördüm, ama evet. Ne bekliyordun, daha önce pek tanımadığım bir insanın bana bir küfretmediği kalacaktı üstelik de kendi sayfamda, ben de hiçbir şey yapmayacaktım. Yaptığım en iyisini yapıp, önce adam gibi cevap vermeye çalıştım. Sonra tekrar başka garip cevapların gelince engelledim.

Symbian Türkiye'nin Facebook sayfasını kontrol etmek kolay değil. Başında 'C5-03 için' yazan FP2'yi duyurduğumuzda 'Bu N8 için mi?' diyenlere cevap yazabilmek için 1'den kaça kadar saymak zorundayım biliyor musun?

- - - Eklendi - - -

Ona demiyorki menüde dolaşırken felan yani 4 çekirdekli olarak dağıtılan SIII'ler her işlemde 4 çekirdek kullanıyor diyor...

Hünkarım siz bizim konudan çok sapmışsınız
 

Kaça kadar?
 

random1

Üye
Ona demiyorki menüde dolaşırken felan yani 4 çekirdekli olarak dağıtılan SIII'ler her işlemde 4 çekirdek kullanıyor diyor...

tamam hünkarım, sen öyle diyorsan öyledir. ben her ülkede olarak algıladım.
 
Tepkiler: Cihanî Sultan

MasteLaa

Üye

O arayüz beni bitiriyor yahu GsII stabil değil gibi bana
 
Tepkiler: Cihanî Sultan

pRime.

Üye

yo gayet kibarca söyledim. herhangi bir hakaret yoktu. küfür de etmedim, o noktaya gelecek bir şey de yazmadım. ayrıca ben o diğer 13 yaşındaki saf dostuna cevap yazınca sen o yorumları sildin. ayrıca küfür de etmem. kendimi niye rezil edeyim ki diğer arkadaşlarıma?
 

MasteLaa

Üye
Ona demiyorki menüde dolaşırken felan yani 4 çekirdekli olarak dağıtılan SIII'ler her işlemde 4 çekirdek kullanıyor diyor...
Konuda karmaşıklık yaratmak istiyorum.. HTC One X de de 4 çekirdek var ama hepsini heryerde kullanmıyor
 

En yakın zamanda stabil olmaya çalışmalı bence... FL yide ben çok severim ( FenerLona )

Page not found!!!FL'yi anlamadım..Ben GingerBeard'ı kısaltınca GB oldu,takım ismine benzettim.Ama bu arada SII için çok başarılı ICS rom var demişti "klongs".
 

Del Rey

Üye

Bence 'Yalancı' ve 'Sen nasıl bir insansın' gibisinden şeyler gayet de hakarettir. 13 yaşındaki saf dostum mu? O benim dostum bile değil! Sx1 yalanını söyleyen ve onu doğruya çıkaran benim. O konuyu da ben kapattırdım.