doctorrr
Üye
üslubuna dikkat etNokiadan bişey beklemeyın bu saatten sonra.Artık apple dedin mi iphone, samsung dedin mi akıllı telefon, nokia dedin mi de 3310 gelecek aklınıza. Bosuna ıkınmayın burda cunku ıkınınca bısey degısmıyo guzel arkadasımBiraz mantık olda savundugun telefonu adil bi şekilde elestir. Nokianın krallıgı bitti o kadar . Ne ben konusunca ayaga kalkacak o marka ne de sen konusunca . Bısey yapacaksa eger bunu nokia kendi yapacak bizler degıl
FP1 ve FP2'den sonra Carla ve Donna gelecek diye resmi bir açıklama yapıldı mı? Bağlantısını verebilir misin?
Lumia serisinin tanıtımı için şu anda eğitim verilmekte İstanbul'da. Büyük bir tanıtım olacak.
Neden hırsını burada almak istediğini bilemiyorum, Nokia'nın seni desteksiz bıraktığını falan sanıyorsun ancak kimse 603'e desteği kesmiş değil. Şu anda yeni güncellemeler hazırlanıyor. FP2 gelmeden bile ara güncellemeler gelebilir. 5800 gibi bir telefona 3 yıl boyunca destek vermiş bir üretici olarak Nokia 603'e desteğini verecektir. Resmi bir açıklama yapılmadı, kendi kendine gelin güvey olma lütfen, çünkü yazdıklarının doğruluk payı sıfıra yakın, tamamen taraflı ve o elindeki telefon ile daha neler yapılabildiğini bilmeden gelmiş ateş püskürüyorsun. Onun yerine git Qt, C++ falan öğren çok destek istiyorsan. İstediğin uygulamayı sen geliştir, markete ekle.
Ne oldu? Bir afalladın, ağzın gözün birbirine karıştı. Nokia'yı kimseye ezdirmem çünkü Nokia benimdünya görüşüm, siyasi partim, gelecekteki işim, gençlik arzum, çocukluk hayalim, en sevdiğim rüyam ve hatta gölgede 90 dereceymiş kızz diye bağıran Necla Ablamdır. Hangi rakamlarla konuşuyorsun? Ben ki Nokia için bu kadar emek, göz yaşı, alın teri, parmak kası ve beyin gücü vermiş biri olarak; şu anda Lumia 900'den daha iyi bir akıllı telefon göremiyorum ortalıkta. Neden mi? Çünkü Lumia 900 elegant, güzel, çekici, hoş, alımlı ve hızlı. Metro arayüzü sayesinde SGS3'ten bile daha hızlı hareket ettiğine bahse varım. Ki, o SGS3'teki tasarım nedir öyle. Zaten gördüğümüz üzere, Nokia Lumia 900 Amazon gibi naçizane bir online-alışveriş sitesinin gösterdiği rakamlara göre hala satışta birinci. Buna ne diyorsun anacım?
'Nokia hâlâ çift çekirdeğe geçemedi, rakipleri 4 çekirdekle uğraşıyor' gibisinden beyhude bir örnek vermek üzereysen lütfen tut kendini. Nokia Lumia 900'den daha hızlısını gördün mü? 4G LTE ağını aç, IE ile herhangi bir sayfayı göster. 4 Çekirdeğe ihtiyacın dahi olmaz.
Teşekkürler Nurhayat!
İphone 4 de berbat bir telefon o zaman. Cunku tek cekirdek. Bedava verseler almassiniz dimi ? Cunku tek cekirdek..
Engin kardeşim. Bunu bana 3.kez söylüyorsun.Bende bir başka konudada açıklama yaptım. Ben 603 aldım memnunum zaten bunu diyorum sürekli. Ayrıca Nokiacıyız. Ama eleştirmeyide doğruları kabul etmeyide biliyoruz. Halen aşırı nokiacılar Lumia serisini S3 ten, Htc One X ten üstün tutma çabaları beni deli ediyor. Lumia 900 en iyisiymiş. Bu kanıya nerden vardınız arkadaş. Tasarım olarak güzel olabilir filanda halen tek çekirdekli bir telefondan bahsediyoruz. Donanım olarak diğer markalara oranla geride kalmış bir telefondan bahsediyoruz. S3 , Htc One X , 4S in satışlarının Nokiayı katladığını halen kabullenemiyoruz. Nokia bu kafayla bu markalara yetişmesi imkansızzzz. Nokia w8 ile çift telefonlara geçiş evresi ilgi çekecekmiş. Böyle mi pazarlama olur. Koy arkadaş 4 çekirdekli telefon yap. İşe yaramasada adı var. Sen 8 çekirdekli telefon çıkar. Sükse yapsın. Ne biliyim birşeyler yapmadığı sürece o lumialarda symbiadan farkı kalmayacaktır emin olun. 808 pureviewi symbianla çıkarıyor. Var mı böyle akılsızlık. Diyeceksiniz kamera telefonu. İnsanlar kameranın yanında Oyun istiyor uygulama istiyor. Bütün özelliklerin olmasını istiyor. Anlatabildim mi ?
Ayrıca Nokia'nın lumia başarısı 10 bin kişi işten çıkarmak.Lumia yok satıyor ya.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
En azından senin gibi insanlara burda yalan atmıyorum. İnsanları oyalamıyorum.Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızhaberi oku ve gerçekleri o 2 gözünle iyi gör. Sen halen kullanıcıların dikkatini neyin çektiğini bilmeden cahilce konuşmalar yapmışsın. Nokia senin hayatın olmuş. Nokia şuan iflas etse nokia dersin. Rakamlar ortada. Hadi ben yalan söylüyorum habertürkte mi yalan söylüyor. Samsung Dünyanın en iyi mobil üreticisi oldu. Madem senin Nokia'an başarıylı neden bu duruma düştü. Amozonda birinci olmuş. Banane amozonda. Hey yarabbim ya güldüm ölmektenSen dünya geneline bak.
Elimdeki Telefonla ne yapacağım. Uçak mı ? Transformersa mı çevireceğim ?
Ayrıca ben 4 çekirdekli S3 lumiadan hızlıdır diye yazdığım yazı var mı ? Ben göremedim. Tek çekirdekli bir telefon ilgi çekmez manasında söyledim. Anlayabildin mi bunu ? Samsung S3 ü pazarlarken haberin başına Quad Core ibaresini koyuyor anladın mı ? Nokia ne koyuyor? Quad core demek ilgi çekmek demek işe yaramasa bile Voov dedirtmektir. Yazdığım yazıyı tam okumadan saçma sapan açıklamalar yapma bir daha bana lütfen
Son kez Söylüyorum ben burda Androidi savunmuyorum. Symbianın daha iyi olduğunu savunanlardım. Ama Nokia'nın yanlışlarını söylüyorum sizlere. Bu yazımı anlamadan bana halen Nokiayı karalama gibi SAÇMA yazıları yazmaktan vazgeçiniz lütfen.
Çift çekirdek Iphone 4S
toprağım lafı koyduDediğim gibi, bence benimle kavga etmezsen veya benim sinirime dokunmazsan iyi olur. Hangi konuda yalan söylediğimi de belirtirsen mutlu olurum. Ancak insanları oyalama gibi her türlü hakkımın olduğunu sen de biliyorsun. Sonuçta her türlü projeyi ben yürütüyorum, istersem sizi çok rahat 1 yıl daha oyalayabilir, veya sunulacak Ozone, Chayanne, FP's, Apollo gibi projeleri de bir grup geliştirici ile paylaşırım. Bu kısım seni ilgilendirmiyor, sonuçta sen de bir şeyler geliştirebilirdin, gerçi bu saatten sonra biraz zor (:
Devam edeyim, Microsoft batmadıktan sonra Nokia'nın batmayacağını söyleyeceğim. Çünkü Microsoft, Nokia'yı satın aldı, çoktan. Bunu nereden bildiğimi sorma, onu da söyleyemem ancak belirli nedenlerden ötürü söylenmiyor. Microsoft Nokia'ya Windows Phone konusunda ne kadar para yatırıyor. Nokia'nın deposunda 4.9 Milyar kalmış olsun, Microsoft batmadıktan sonra Nokia batmayacak.
Başarı konusunda, yarım saattir başımızın etini yiyen sen değil miydin? Lumia'ları kötüleyen de sendin. Başarısız diyen de sendin. Söylediklerini ne çabuk unuttun? Amazon Dünya'nın en güçlü alış-veriş merkezlerindendir, online olsa dahi. Nokia Lumia 900 burada daha fazla satılıp, beğeniliyorsa demek ki başarısı çok büyük. Amazon sana ne ise bu konularda lütfen daha fazla yorum yapma çünkü buradaki birçok insan gibi benim de bilmediğin konular konusunda yalan yanlış yorumlar yapıp sonra da bunları unutarak 'bana ne?' demenden sıkıldılar.
O telefonu mikroskop olarak kullanabilirsin, benden söylemesi.
Tek çekirdekli bir telefon ilgi çekmiyorsa neden dört çekirdekli S3'ten daha çok ilgi çekmiş Amazon gibi dev bir yerde? AT&T'de? Üstelik o rakam Lumia 900 için birkaç ülkeyle sınırlıyken, SGS3'ün global modelinden bahsediliyor, böyle bir komiklik de var. Sana neyin ilgi çekeceğini söyleyeyim: 41 MP Kamera, inanılmaz tasarım, bükülebilir kasa, 4G, telefonda X-BOX. Bunun gibi şeyler ilgi çeker. Ortalama bir kullanıcının çekirdeği önemsediğini zannetmiyorum. Zaten, şu anda 4 çekirdekli Nokia WP8 telefonlar da denenmekte, çok istiyorsan (:
PureView'in önce neden 808'e çıktığını bilmiyorsan sana artık diyecek bir şeyim yok (:
toprağım lafı koydu
Dediğim gibi, bence benimle kavga etmezsen veya benim sinirime dokunmazsan iyi olur. Hangi konuda yalan söylediğimi de belirtirsen mutlu olurum. Ancak insanları oyalama gibi her türlü hakkımın olduğunu sen de biliyorsun. Sonuçta her türlü projeyi ben yürütüyorum, istersem sizi çok rahat 1 yıl daha oyalayabilir, veya sunulacak Ozone, Chayanne, FP's, Apollo gibi projeleri de bir grup geliştirici ile paylaşırım. Bu kısım seni ilgilendirmiyor, sonuçta sen de bir şeyler geliştirebilirdin, gerçi bu saatten sonra biraz zor (:
Devam edeyim, Microsoft batmadıktan sonra Nokia'nın batmayacağını söyleyeceğim. Çünkü Microsoft, Nokia'yı satın aldı, çoktan. Bunu nereden bildiğimi sorma, onu da söyleyemem ancak belirli nedenlerden ötürü söylenmiyor. Microsoft Nokia'ya Windows Phone konusunda ne kadar para yatırıyor. Nokia'nın deposunda 4.9 Milyar kalmış olsun, Microsoft batmadıktan sonra Nokia batmayacak.
Başarı konusunda, yarım saattir başımızın etini yiyen sen değil miydin? Lumia'ları kötüleyen de sendin. Başarısız diyen de sendin. Söylediklerini ne çabuk unuttun? Amazon Dünya'nın en güçlü alış-veriş merkezlerindendir, online olsa dahi. Nokia Lumia 900 burada daha fazla satılıp, beğeniliyorsa demek ki başarısı çok büyük. Amazon sana ne ise bu konularda lütfen daha fazla yorum yapma çünkü buradaki birçok insan gibi benim de bilmediğin konular konusunda yalan yanlış yorumlar yapıp sonra da bunları unutarak 'bana ne?' demenden sıkıldılar.
O telefonu mikroskop olarak kullanabilirsin, benden söylemesi.
Tek çekirdekli bir telefon ilgi çekmiyorsa neden dört çekirdekli S3'ten daha çok ilgi çekmiş Amazon gibi dev bir yerde? AT&T'de? Üstelik o rakam Lumia 900 için birkaç ülkeyle sınırlıyken, SGS3'ün global modelinden bahsediliyor, böyle bir komiklik de var. Sana neyin ilgi çekeceğini söyleyeyim: 41 MP Kamera, inanılmaz tasarım, bükülebilir kasa, 4G, telefonda X-BOX. Bunun gibi şeyler ilgi çeker. Ortalama bir kullanıcının çekirdeği önemsediğini zannetmiyorum. Zaten, şu anda 4 çekirdekli Nokia WP8 telefonlar da denenmekte, çok istiyorsan (:
PureView'in önce neden 808'e çıktığını bilmiyorsan sana artık diyecek bir şeyim yok (:
Bir kaç gün önceki konuda yanlış hatırlamıyorsam prime. Senin nasıl bir İnsan olduğunu kelimelere güzel döktü açıkcası. İnsanları nasıl oyalayıp kandırdığını. Cfw yapmaktan başka hiçbir bilgin olmadığını çok güzel bir dille anlattı.
Sana tek birşey söyleyeceğim. Madem Nokia Lumia serisi ile bütün tellerden iyi ve daha çok satıyor. E be adam Bu haber neyin nesi ?Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızYalan mı bu haber ? Kendi adına konuş. İnsanlar sıkılmışmış. Herkesin ağızı var dili var sana mı kaldı milletin benden sıkıldığını söylemek ?Kendi fikirlerimi söylemekte özgürüm burda. SAygılı bir şekilde katılıyorum veya katılmıyorum dersin. Kim oluyorsunda sinirime dokunmazsan filan iyi olur diyorsun. Benım ne nokia nın işletim sistemini geliştirecek zamanım var nede başka birşey yapacak zamanım. Ama yaparsamda burda millete yalan atıp oyalamam. Bu benım karakterime sığmaz.
FP1 ve FP2'den sonra Carla ve Donna gelecek diye resmi bir açıklama yapıldı mı? Bağlantısını verebilir misin?
Lumia serisinin tanıtımı için şu anda eğitim verilmekte İstanbul'da. Büyük bir tanıtım olacak.
Neden hırsını burada almak istediğini bilemiyorum, Nokia'nın seni desteksiz bıraktığını falan sanıyorsun ancak kimse 603'e desteği kesmiş değil. Şu anda yeni güncellemeler hazırlanıyor. FP2 gelmeden bile ara güncellemeler gelebilir. 5800 gibi bir telefona 3 yıl boyunca destek vermiş bir üretici olarak Nokia 603'e desteğini verecektir. Resmi bir açıklama yapılmadı, kendi kendine gelin güvey olma lütfen, çünkü yazdıklarının doğruluk payı sıfıra yakın, tamamen taraflı ve o elindeki telefon ile daha neler yapılabildiğini bilmeden gelmiş ateş püskürüyorsun. Onun yerine git Qt, C++ falan öğren çok destek istiyorsan. İstediğin uygulamayı sen geliştir, markete ekle.
Ne oldu? Bir afalladın, ağzın gözün birbirine karıştı. Nokia'yı kimseye ezdirmem çünkü Nokia benimdünya görüşüm, siyasi partim, gelecekteki işim, gençlik arzum, çocukluk hayalim, en sevdiğim rüyam ve hatta gölgede 90 dereceymiş kızz diye bağıran Necla Ablamdır. Hangi rakamlarla konuşuyorsun? Ben ki Nokia için bu kadar emek, göz yaşı, alın teri, parmak kası ve beyin gücü vermiş biri olarak; şu anda Lumia 900'den daha iyi bir akıllı telefon göremiyorum ortalıkta. Neden mi? Çünkü Lumia 900 elegant, güzel, çekici, hoş, alımlı ve hızlı. Metro arayüzü sayesinde SGS3'ten bile daha hızlı hareket ettiğine bahse varım. Ki, o SGS3'teki tasarım nedir öyle. Zaten gördüğümüz üzere, Nokia Lumia 900 Amazon gibi nacizane(!) bir online-alışveriş sitesinin gösterdiği rakamlara göre hala satışta birinci. Buna ne diyorsun anacım?
'Nokia hâlâ çift çekirdeğe geçemedi, rakipleri 4 çekirdekle uğraşıyor' gibisinden beyhude bir örnek vermek üzereysen lütfen tut kendini. Nokia Lumia 900'den daha hızlısını gördün mü? 4G LTE ağını aç, IE ile herhangi bir sayfayı göster. 4 Çekirdeğe ihtiyacın dahi olmaz.
Teşekkürler Nurhayat!
Bir kaç gün önceki konuda yanlış hatırlamıyorsam prime. Senin nasıl bir İnsan olduğunu kelimelere güzel döktü açıkcası. İnsanları nasıl oyalayıp kandırdığını. Cfw yapmaktan başka hiçbir bilgin olmadığını çok güzel bir dille anlattı.
Sana tek birşey söyleyeceğim. Madem Nokia Lumia serisi ile bütün tellerden iyi ve daha çok satıyor. E be adam Bu haber neyin nesi ?Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızYalan mı bu haber ? Kendi adına konuş. İnsanlar sıkılmışmış. Herkesin ağızı var dili var sana mı kaldı milletin benden sıkıldığını söylemek ?Kendi fikirlerimi söylemekte özgürüm burda. SAygılı bir şekilde katılıyorum veya katılmıyorum dersin. Kim oluyorsunda sinirime dokunmazsan filan iyi olur diyorsun. Benım ne nokia nın işletim sistemini geliştirecek zamanım var nede başka birşey yapacak zamanım. Ama yaparsamda burda millete yalan atıp oyalamam. Bu benım karakterime sığmaz.
BAŞARILI ŞİRKET 10 BİN İŞÇİ ÇIKARIYOR. MANTIĞA BAKARMISIN?
Sony de 10000 işçi çıkarıyor ? Arkadaşım biz de Nokia yı eleştiriyoruz kullanıcıları olarak ama sen yanlış ve kaynaksız atıyorsun. Carla fp1 in proje ismiydi millet nasıl cfw lere isim veriyor öyle. Nokia kimseye fp1 fp2 carla donna demedi bu tamamen sizin düşüncenizdi.
Nokiadan bişey beklemeyın bu saatten sonra.Artık apple dedin mi iphone, samsung dedin mi akıllı telefon, nokia dedin mi de 3310 gelecek aklınıza. Bosuna ıkınmayın burda cunku ıkınınca bısey degısmıyo guzel arkadasımBiraz mantık olda savundugun telefonu adil bi şekilde elestir. Nokianın krallıgı bitti o kadar . Ne ben konusunca ayaga kalkacak o marka ne de sen konusunca . Bısey yapacaksa eger bunu nokia kendi yapacak bizler degıl
Rambo_FT de var abi unutma ayrıca NomadCry ıda unutmayalımhala aynı yalanları nasıl söyleyebiliyor bu çocuk anlayabilmiş değilim. bazılarının da böyle fetişleri var. insanları kandırmak. Onu yapmış bunu yapmış gören de imkansız sanacak bu işleri. Kurtuluş, kotukoylu, realceday, reisi eagles gibi cfw üstadları varken kimse senin yaptıklarını takmadı bile. tek yaptığın da cfw yapmak zaten.
ne yüzle hala burada yazabiliyorsun anlayabilmiş değilim.
hala aynı yalanları nasıl söyleyebiliyor bu çocuk anlayabilmiş değilim. bazılarının da böyle fetişleri var. insanları kandırmak. Onu yapmış bunu yapmış gören de imkansız sanacak bu işleri. Kurtuluş, kotukoylu, realceday, reisi eagles gibi cfw üstadları varken kimse senin yaptıklarını takmadı bile. tek yaptığın da cfw yapmak zaten.
ne yüzle hala burada yazabiliyorsun anlayabilmiş değilim.
Onu yapmış bunu yapmış gören de imkansız sanacak bu işleri.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?