Nokia'da tırpan harekatı! :(

pRime.

Üye
ne güzel hayaller bunlar.
 
Tepkiler: Cihanî Sultan

polo128

Üye
1 Yıl içinde Olcaklar; Daha kimse iOs Android demiyecek en iyi telefon.
"Yeni lumia çıkmış olum 41 Mp varmış gördünmü?" denilecek.
"Olum şu Lumia xxx deki uygulama bizdede olsa keşke"...
İnsallah dostum ama hayal kuruyosun Ufukta dedıgın gıbı bısey yok
 

Polymath

Üye
Galatasaray'ın Uefa kupası, Fenerbahçe'nin 6-0'ı , Nokia'nında Lumia900'ü var. Tüm dünya bu üç şeyden ibarettir.
 

pRime.

Üye
hepsini geçtim oyun uygulama dışında symbian'la arada fark kalmamış. o farkları buraya yazarsam bu konu bir 20 sayfa daha uzar.
 
Tepkiler: DenizhaNq

pRime.

Üye
tamam, çeviriyi düzelttim. arkadaş anlayabilsin diye aceleden hatalıda olsa çevirmeye çalıştım. ama alay konusu olacağımı bilseydim karışmazdım.
senin için demedi ingilizce terk lafını. kendisi için söyledi. sen de doğru çevirdin ancak kelimelerin yeri yanlıştı.
 
Tepkiler: ~N.A.W.Y~

polo128

Üye
Herkes burdaymıs ee nasılsınz ? Herkes sustu bı anda sankı
 

PriZm

Üye
ST sustu herkes sustu
 
Tepkiler: Mad EagLe

KayraBey

Üye
Tırpan derken nokia çiftçiliğe mi başladı ne oldu anlamadım
 
Tepkiler: DenizhaNq

random1

Üye

o mal gibi dediğin telefonlar için şimdiden sıraya girmiş insanlar var. ayrıca o telefonlar mal gibi değil. herkesin zevki kendine. bende son dediğin telefonları beğenmiyorum.
 

polo128

Üye
o mal gibi dediğin telefonlar için şimdiden sıraya girmiş insanlar var. ayrıca o telefonlar mal gibi değil. herkesin zevki kendine. bende son dediğin telefonları beğenmiyorum.

Herkesin kendi gorusu tabi
 
    Konu Sahibi
Nokia dan Başka Telefon Düşünemiyorum ne Iphone ne Samsung Garibanın Dostu Nokia
 
Tepkiler: Nokiafanboy ve Esendağlı

saynesim

Üye
nokia kesinlikle batmıyor gereksiz fazla olan fabrikaları kapatıp az masraf çok iş daha iyi kalite vermeyi hedefliyor nokia batarsa ben kendimi ege denizi bayraklı izmir denizine ayağıma taş bağlayıp atlayacam