Del Rey
Üye
işte onu diyorum sistem dosyaları çok farklıdır. yemez. boşuna uğraşmışsın.
kötü yanları herhalde var. senin o savunduğun markalarda kusursuz değil. ama nokia denince 3310 gelmez sadece akıla bunu bil. n8; özellikle kamerasıyla on numara bir cihaz, e7; klavyesi ve 4 inç ekranıyla 900 tl ye alınabilecek oldukça kullanışlı cihazlardan birisi, c6-01 hem ekonomik hemde kullanışlı, c7; hem görünüşü hemde özellikleriyle oldukça iyi vs... nokianın çoğu cihazı iyidir. nokia babamın oğluda değildir. ama haksızlığıda dur demek lazım.
AмσηR@' Alıntı:konu kilit çöp
one minute,
siz nokiayı eleştiremezsiniz. nokia king yıkılmaz
daha 808 gelecek bi, lumıa 900 falan gelecek ohooo nokia daha Türkiye den çok ekmek yiyecek
nokia severler dernegi oldukça.
nokia batar elinde kalmış telleride türkiyeye satarsatar yani.
benim kafam basmıyor hala bu nokia nın savunulacak bir taraflarını buluyorsunuz.
kendisine bile hayrı dokunmazken bizlere ne hayrı dokundu. döneminde iyidi kabul ediyoruz ama devir geçeli çok oldu. Atı alan üstküdarı geçti he heyyy. uyanın be arkadaşım uyanın.
yok carla gelecek yok don gelecek.
gelse ne yazar gelmese ne yazar, doğan görünmlü şahin oluyor başka birşey degil.
memnun olanlara sözüm yok, telefonu telefon olarak kullnamaya devam etsinler
Lazım lazım ama lumia vs telefonları herseyn ustunde tutmakta cok aptalcaBak suan almak istedigim telefonda 701 yani yine bir nokia . Harika bi telefon degıl kıyaslamam ama benım ıhtıyacımı karsılıyor yalan yok hosumada gıttı . Ama bılıyorum kı enınde sonun da uygulama destegı vs hersey kesılecek 2012 yılındayız artık . Kullandıgınız telefonun o gunku duruma ayak uydurması gerek elbet . Bunlara ayak uydurması ıcınde elbette destek almalı guncelleme destegı Buna ragmen alıyorum cunku 1 yıl sonra yıne elden cıkarıcam onu sonucta Bundan sonra iphone 5 alıcam . Baba gıbı telefon olacak o .
Kusura bakma karısalastırdıgınız telefonların benchmark vs testlerı ortada . Sız bunlar ucusu desenız de cesıtlı oyunlar da keklık gıbı avlanacak o nokialar
Türkçelerini yazın birde bunların. Yazamam şimdi o resimdeki cümleleri googleye
Merak etme lordum meego ve symbianı gebertcez dıyoTürkçelerini yazın birde bunların. Yazamam şimdi o resimdeki cümleleri googleye
yapsan iyi olur şişko diyor.sağdaki: tombul, en iyisini yap.
isimlerini hatırlamıyorum
gözlüklü: merak etme lord'um, yakında symbian ve meego'yu öldüreceğiz.
sağdaki: tombul, en iyisini yap.
konuyu ikinciyi sayfaya kadar okudum ona göre yorum yapıyorum
türkçe dilmiş falan boş hikaye adamların bizim tınlamadıkları bu kadar ortadalumialardan da bu gidişle bi halt olmayacak.
sonra şu çekirdek ve ram olayı falan...
yok işlevsellik yok o bu falan geride kaldı kusura bakmayın artık çitf çekirdekde gerili yeni donanımda gerekli kamerayla olmaz bu iş bi android ve ya isodaki oyun bize çıkarken kırpılıp çıkıyor neden donanım... lumialara da çok iyi oyunların çıktığını görmedim. o donanımla çıkınca ne yaparlar bilinmez. çift çekirdekli işlemciyle bazı oyunlara kasarak açan telefonlar mevcut... tek çekirdekden de bişey çıkmaz. taa nerden beri biz symbiancılara yerleştirmişler az donanım yetiyo yetiyo diye. olan orda ikinci nesil telefonlar da ki ram ve işlemci sonucunda sistem rahat hareket etmeye başladı. telefonlar ortada.
nokia cidden kendine yazık etti. elindeki sistemin değerini bilip donanımı koyup yoluna paşalar gibi devam edecekti.
"tombul, yapsan iyi olur" demiyormu? yoksa ingilizce terkmiyim?
- - - Eklendi - - -
Prime yazmış bile
olursa görürüz kardeşimWindows ilk çıktığında win7 gibi değildi
Lumiaların ilk serisi ve N8 lere C7 lere bakılınca aradaki fark...
Ayrıca şuanda oyun ve uygulama dışında eksik kalmamış.
Donanım gelişecek.
Wp8 gelecek.
Pureviewli Lumialar gelecek.
4 Çekirdeklileri vsvs.
1 Yıl içinde Olcaklar; Daha kimse iOs Android demiyecek en iyi telefon.
"Yeni lumia çıkmış olum 41 Mp varmış gördünmü?" denilecek.
"Olum şu Lumia xxx deki uygulama bizdede olsa keşke"...
ben pek ikisininde aynı kapıya çıktığını sanmıyorum ama neyseingilizce terk filan değil. aceleden o kadar çevirebildim. hemen hemen aynı kapıya çıkıyor zaten.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?