Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Nokia x6 el yazısı SMS yazma..
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
alpereno
Üye
Konu Sahibi
Nokia x6 el yazısı SMS yazma..
Beyler bende nokia x6 var geçen arkadasımın 5800 ı elime geçti mesaj bölümüne bir işaret var ona el yazısı seceneyi klavye seceneği filan var ama benım telefonda el yazısı seceneği yok acaba x6 lardamı yok yoksa bunun bir ayarı mı var teşekkürler..
>Pessimistic.
Üye
Böyle bir zevkin varsa mektup yaz kalemi alıyon böle elline kağıdı yatırıyon masaya sonra veriyon odunu
Starsley
Katılıyorum ama doğru x6 da yok 5800 da kalem kullanıldığı için el yazısı var sebep bu
KaTLeDeN67
Üye
ama zevkli olur el yazması her halde
alpereno
Üye
Konu Sahibi
yoo böyle bir zevkim yok sadece benım fark ettiğimi sizde fark ettinizmi diye sormuştum (: zaten ben mesaj yazarken swype kullanıyorum baya kullanışlı tavsiye ederim