Nokia X6 16 Gb ve Nokia 701

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Türe

Türe

Üye
Arkadaşlar merhaba öncelikle..
Nokia x6 16 Gb marka telefona sahibim ve babam vodafone'dan Nokia 701 alacak..
Nokia 701 ' i bana hediye edip kendisi de X6 ' yı alacak böyle bir teklifte bulundu bana.
Sizce bu takas mantıklı olur mu görüşlerinizi bildirirseniz çok memnun olurum,teşekkürler :)

Daha ne istiyorsun ? :ehe
 


WebStyle

WebStyle

Üye
X6'yı şahin 701'i ise Bmw gibi düşün başka yorum yapmaya gerek yok. :)
 
WebStyle

WebStyle

Üye
Almalımıyım 701 ' i ? :D :D

----------Eklendi @ 19:06:20 ---------- Yazıldı @ 19:05:02 ----------



Bmw yi kaçırma diosun yani :D
sanırım 701 ' i almalıyım ben :D

Kesinlikle 701'i tercih etmelisiniz. Hem donanım hemde yazılım açısından kat kat üstün bir cihaz 701..
 
Why Always Me

Why Always Me

Üye
    Konu Sahibi
Çok teşekkür ediyorum değerli yorumlarınız için,şuana kadar da farklı bir yorum çıkmadı zaten 701 kat kat üstün bir cihaz demekki X6 ' ya göre :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt