Türe
Üye
Arkadaşlar merhaba öncelikle..
Nokia x6 16 Gb marka telefona sahibim ve babam vodafone'dan Nokia 701 alacak..
Nokia 701 ' i bana hediye edip kendisi de X6 ' yı alacak böyle bir teklifte bulundu bana.
Sizce bu takas mantıklı olur mu görüşlerinizi bildirirseniz çok memnun olurum,teşekkürler![]()
Daha ne istiyorsun ?

