Nokia X2-01 Mi Yoksa C3 Mü?

Sponsorlu Bağlantılar

Nokia X2-01 Mi Yoksa C3 Mü?


  • Kullanılan toplam oy
    9
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
kralizasyon

kralizasyon

Üye
    Konu Sahibi
Nokia X2-01 Mi Yoksa C3 Mü?
Arkadaşlar yeni tel alacamda karar veremedim. Sizce hangisini almalıyım ve neden?
 


Burak

Üye
c3 al
 
kralizasyon

kralizasyon

Üye
    Konu Sahibi
c3 ün bataryası daha fazla dayanıyor ve wifi var. ama x2-01 de wifi yok. x2-01 in görünümü bana daha hoş geldi. onun için biraz kafam karıştı? hangisinin işletim sistemi daha yeni?

x2-01 dış görünümü c3e çok benziyor. zaten qwert klayeli bütün teller birbirine benzer. x2-01 deki uygulamaların ve oyunların aynısı c3 dede var. işletim sisteminin görünümü aynı. galiba sürümleride aynı. galiba c3 almalıyım. hem c serisi daha güzel oluyor.

x2-01 ortlama fiyatı 300tl
c3 ortalama fiyatı 300tl

ben en iyisi c3 alayım. sizce doğru bir karar mı verdim?
 
demirkan_1999

demirkan_1999

Üye
c3 al daha kaliteli :oke:
 
pRime.

pRime.

Üye
C3 tavsiye ederim.
 
'Patron

'Patron

Üye
Nokia tuşlu telefonda hala iyi.
 
.:ÇAĞLAR:.

.:ÇAĞLAR:.

Üye
ikisinide alma samsung chat 335
 
futbol123

futbol123

Üye
x2-01 de özellik yokki :D c3 ondan daha kibar daha üstün ve daha özelliklidir seçiminiz c3 olsun ama bana kalırsa 340tl ye falan e63 alın hepsinden daha iyi symbian 9.2 wifi 3g bütün herşey var:good:
 

johnmorris

Üye
ben kamerası 5 megapixel qwerty klavye nokia telefon arıyorum ayrıca wireless te olucak ama şuana kadar hiçbir sonuç alamadım c3 ü çok beğendim ama kamerası 2 megapixel

----------Eklendi @ 00:19:07 ---------- Yazıldı @ 00:15:34 ----------

Ben nokia x2 ( 01 değil) i de beğendim ama wireless yok , nokia c3 te çok güzel kameresı 2 megapixel karar veremedim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt