Nokia X Serisi (Ana Konu)

Sponsorlu Bağlantılar



Seglopsi

Seglopsi

Üye
nokia x nasıl bir cihazdır. fiyatı oldukça uygun gibi görünüyor (400-430 tl arası) ikinci telefonum (nokia-n900) bozulduğundan yeniden telefon alacağım. aklımda moto g vardı ancak aralarında 200-250 lira fark var. alacağım telefonda wifi'yi sanırım wifi hotspot(symbian telefonlar gibi) olarak değil de modem gibi wifi direct şeklinde açmasını istiyorum. nokia x'de sanırım öyle açıyor. cihazda performans felan aramıyorum. önerileriniz nedir almayı düşünüyorum. dediğim gibi ikinci cihaz olarak kullanmak istiyorum. normalde galaxy s5 kullanıcısıyım.
 

Emre

Üye
nokia x nasıl bir cihazdır. fiyatı oldukça uygun gibi görünüyor (400-430 tl arası) ikinci telefonum (nokia-n900) bozulduğundan yeniden telefon alacağım. aklımda moto g vardı ancak aralarında 200-250 lira fark var. alacağım telefonda wifi'yi sanırım wifi hotspot(symbian telefonlar gibi) olarak değil de modem gibi wifi direct şeklinde açmasını istiyorum. nokia x'de sanırım öyle açıyor. cihazda performans felan aramıyorum. önerileriniz nedir almayı düşünüyorum. dediğim gibi ikinci cihaz olarak kullanmak istiyorum. normalde galaxy s5 kullanıcısıyım.
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
Son düzenleme:
Seglopsi

Seglopsi

Üye
2 Telefon Olarak Alıyorum Demişsin X Ozaman
S5'in Var Sonuçta,
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

dediğim gibi fiyatı uygun şuanda. (400 lira mediamarkt'ta) ha s3 mini almışım, ha nokia x farkı yok gözümde. en azından 150 lira daha uygun s3 mini'den.
 
0MG90

0MG90

Üye
2. telefona ihtiyacın varsa al ama yoksa iPod Touch al bence
 

Emre

Üye
X al gitsin.
 
Son düzenleme:
Seglopsi

Seglopsi

Üye
2. telefona ihtiyacın varsa al ama yoksa iPod Touch al bence

ikinci telefona ihtiyacım var. şuanda n900'ü kullanıyorum ancak nazlı telefon. yeniden şarj soketi arızalandı ve tamir edilemiyor şuan. dışarıdan şarj ediyorum telefonu ancak usb özelliğini kullanamıyorum. n900 öyle bir telefon ki arkadaşın s2'sine n900 üzerinden rom, n9'uma flash atmışlığım bile var, cep bilgisayarı kısaca. usb özelliğini kullanamayınca pek artısı kalmıyor ve ev dışında şarj edememem büyük problem. bu sebepten onu emekli edip yeni cihaz aşmam şart.

ipod touch 5 kesin alacağım zaten. n9'daki birkaç projemi ios için yaptığımda test cihazım olacak. fiyatları biraz daha düşsün diye ipod tocuh 6'nın çıkmasını beklemekteyim. tabletim asus me173x+nakit şeklinde takas etmeyi düşünüyorum.
 
0MG90

0MG90

Üye
Yukarıyı oku Adam S5 Var Demiş 2'ci Telefona İhtiyacım Var Diyor
X Güncelleme Alıyor Halen Nokia Tarafından.
uzun diye hepsini okumadım, okumak zorunda da değilim
ikinci telefona ihtiyacım var. şuanda n900'ü kullanıyorum ancak nazlı telefon. yeniden şarj soketi arızalandı ve tamir edilemiyor şuan. dışarıdan şarj ediyorum telefonu ancak usb özelliğini kullanamıyorum. n900 öyle bir telefon ki arkadaşın s2'sine n900 üzerinden rom, n9'uma flash atmışlığım bile var, cep bilgisayarı kısaca. usb özelliğini kullanamayınca pek artısı kalmıyor ve ev dışında şarj edememem büyük problem. bu sebepten onu emekli edip yeni cihaz aşmam şart.

ipod touch 5 kesin alacağım zaten. n9'daki birkaç projemi ios için yaptığımda test cihazım olacak. fiyatları biraz daha düşsün diye ipod tocuh 6'nın çıkmasını beklemekteyim. tabletim asus me173x+nakit şeklinde takas etmeyi düşünüyorum.
X iyi olur o zaman 400 liraysa
 
Seglopsi

Seglopsi

Üye
uzun diye hepsini okumadım, okumak zorunda da değilim

X iyi olur o zaman 400 liraysa

Senin önerin olur mu 500 lira altında şarjı bu kadar iyi giden ve wifi direct açabilen bir cihaz. Daha iyi fiyat/performans verecek telefon yok sanırım ikinci el almayı düşünmediğimden.
 
0MG90

0MG90

Üye
Senin önerin olur mu 500 lira altında şarjı bu kadar iyi giden ve wifi direct açabilen bir cihaz. Daha iyi fiyat/performans verecek telefon yok sanırım ikinci el almayı düşünmediğimden.
Zenfone4 var ama onun yerine X almak daha iyi olur galiba
 
Seglopsi

Seglopsi

Üye
Zenfone4 var ama onun yerine X almak daha iyi olur galiba

Zenfone4 x86 tabanlı mimariye sahip arm işlemcilerin güç tüketimi daha az. Aynı batarya performansını alamam diye düşünüyorum.
 
0MG90

0MG90

Üye
Zenfone4 x86 tabanlı mimariye sahip arm işlemcilerin güç tüketimi daha az. Aynı batarya performansını alamam diye düşünüyorum.
Aynen. Şimdi baktım da Z4'e Android özelliği olsun, kamerası falan daha iyi X'e göre. Seçim senin tabi.
 

Emre

Üye
Proje Devam ediyor!
Microsoft, MWC 2015
  • Microsoft / Nokia RM-1031 – 480×800, 4″: Nokia XL ile model numarası aynı benzer olan bu cihaz yeni bir Android telefonu işaret ediyor. Microsoft, yakında Nokia X için bir halef tanıtabilir.
 

Benzer Konular



Üst Alt