Nokia X Serisi (Ana Konu)

Sponsorlu Bağlantılar

İhtiyar007

İhtiyar007

Üye


papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
cihaz standart androide çevirilmiş bile. Geliştiricilere iyi bir oyun alanı çıktı:kıskıs:
 
  • Beğen
Tepkiler: İhtiyar007 ve -Börteçine-
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Kaynak verebilirmisin merak ettim
 
0MG90

0MG90

Üye
Ekran kalitesini merak ediyorum gelince incelemek isterim
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
    Konu Sahibi
Ekran kalitesini merak ediyorum gelince incelemek isterim
218 ppi ekran kullandim 3,9 inc hic sırıtmıyordu memnundum keskinliğinden nokia x 230 ppi lerde galiba fena olmaz yani :)
 

Emre

Üye
Sorry to hear about your phone
@kingjames. Hopefully
@samsung provided a trusted
back-up kit! on.mash.to/1iGlN7I
pic.twitter.com/MEKEUGtGZv
:) çok komik nokia silmiş ama
 
  • Beğen
Tepkiler: Metalci Melek
Burak Altun

Burak Altun

Üye
Resmi indirip upload eder misin sana zahmet @Emre aktaş
 

Emre

Üye
twit hemen sildi :)
 
Son düzenleme:
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Nokia X Çin'de 1 milyon sipariş almış. Beklentilerin üzerine çıkacak galiba:)
 
  • Beğen
Tepkiler: Metalci Melek
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Dünyada bu yönde bi açlık var :)
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
    Konu Sahibi
Nokia X Çin'de 1 milyon sipariş almış. Beklentilerin üzerine çıkacak galiba:)
bu çok iyi bir rakam böyle basit ve nokia için bir ilk olan cihaz için, siparişi bu kadarsa satışı 5 milyonu bulur herhalde sadece çin de.
 
0MG90

0MG90

Üye
Devamını getiremezlerse ayıp artık:D
Cok iyi rakam bence bu
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
yani Nokia da gülmek için bir milyon nedenimiz var diyerek açıkladı bu rakamı ve bu sayıya sadece 4 günde ulaşılmış. Çin gibi bir pazar için pek bir şey ifade etmese de Nokia için global toplamda hedefleri aşacağını gösteriyor.

bu çok iyi bir rakam böyle basit ve nokia için bir ilk olan cihaz için, siparişi bu kadarsa satışı 5 milyonu bulur herhalde sadece çin de.

Devamını getiremezlerse ayıp artık:D
Cok iyi rakam bence bu
 

Emre

Üye
yani Nokia da gülmek için bir milyon nedenimiz var diyerek açıkladı bu rakamı ve bu sayıya sadece 4 günde ulaşılmış. Çin gibi bir pazar için pek bir şey ifade etmese de Nokia için global toplamda hedefleri aşacağını gösteriyor.
bütün telefonlarımı satım bundan 3 tane alacagım turkiye ne zaman gelir bir bilgin varsa ?
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
bütün telefonlarımı satım bundan 3 tane alacagım turkiye ne zaman gelir bir bilgin varsa ?
Türkiye'ye geliş tarihi henüz belli değil. Daha doğrusu hedef pazar biz değiliz. Hedef pazarlardaki talep ve arz dengesine göre Türkiye'de de satış tarihi belirlenecek.
 
0MG90

0MG90

Üye
Diğer ülkelerdeki satış fiyatı da önemli
Bizde pahalı olacak ama diyorum bak
 

Emre

Üye
Türkiye'ye geliş tarihi henüz belli değil. Daha doğrusu hedef pazar biz değiliz. Hedef pazarlardaki talep ve arz dengesine göre Türkiye'de de satış tarihi belirlenecek.
inşallah gelir kısa zamanda :tşk:
 
  • Beğen
Tepkiler: papakudioflu

Benzer Konular



Üst Alt