İhtiyar007
Üye
Nokia Düşük Diyenlere
Samsung S4 Adamın Elinde Patlamış Be Sonra Nokia Bu Adama beleş Lumia Göndermiş
SiZ hiç Symbian^1 Symbian^3 kullanmadınız Galiba Ben buna Gülerim![]()
Harika!Nokia Düşük Diyenlere
Samsung S4 Adamın Elinde Patlamış Be Sonra Nokia Bu Adama beleş Lumia Göndermiş
SiZ hiç Symbian^1 Symbian^3 kullanmadınız Galiba Ben buna Gülerim![]()
Harika!bulursam linki atarım başka bir şey ararken rastlamıştım.Kaynak verebilirmisin merak ettim
218 ppi ekran kullandim 3,9 inc hic sırıtmıyordu memnundum keskinliğinden nokia x 230 ppi lerde galiba fena olmaz yaniEkran kalitesini merak ediyorum gelince incelemek isterim

Nasıl yaniSorry to hear about your phone
@kingjames. Hopefully
@samsung provided a trusted
back-up kit! on.mash.to/1iGlN7I
pic.twitter.com/MEKEUGtGZv
çok komik nokia silmiş ama

bu çok iyi bir rakam böyle basit ve nokia için bir ilk olan cihaz için, siparişi bu kadarsa satışı 5 milyonu bulur herhalde sadece çin de.Nokia X Çin'de 1 milyon sipariş almış. Beklentilerin üzerine çıkacak galiba![]()
bu çok iyi bir rakam böyle basit ve nokia için bir ilk olan cihaz için, siparişi bu kadarsa satışı 5 milyonu bulur herhalde sadece çin de.
Devamını getiremezlerse ayıp artık
Cok iyi rakam bence bu
bütün telefonlarımı satım bundan 3 tane alacagım turkiye ne zaman gelir bir bilgin varsa ?yani Nokia da gülmek için bir milyon nedenimiz var diyerek açıkladı bu rakamı ve bu sayıya sadece 4 günde ulaşılmış. Çin gibi bir pazar için pek bir şey ifade etmese de Nokia için global toplamda hedefleri aşacağını gösteriyor.
Türkiye'ye geliş tarihi henüz belli değil. Daha doğrusu hedef pazar biz değiliz. Hedef pazarlardaki talep ve arz dengesine göre Türkiye'de de satış tarihi belirlenecek.bütün telefonlarımı satım bundan 3 tane alacagım turkiye ne zaman gelir bir bilgin varsa ?
inşallah gelir kısa zamandaTürkiye'ye geliş tarihi henüz belli değil. Daha doğrusu hedef pazar biz değiliz. Hedef pazarlardaki talep ve arz dengesine göre Türkiye'de de satış tarihi belirlenecek.

emin olun Nokia Türkiye de bir an önce gelmesi için uğraşıyor.inşallah gelir kısa zamanda![]()

