Arkadaşlar benim bu güncelleme hoşuma gitmedi hiç değişiklik yok ayrıca kapasite bölümünde ekstra geçici doya silme işlemi çıkmış siliyorsun ama diğer klasör hep aynı kalıyor bende 938 mb şuan diğer cihazlara ek bir şey verilir mi bilmem ama ben değişiklik görmedim kapasite bölümü sadece görsel bir program
Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi

evet kesinlikleO kadar süre içinde sadece kapasite kontrolü yaptılarsa yazıklar olsun..
ve şu diğer klasörüne bi çözüm bulunması gerekiyoevet kesinlikleve şu diğer klasörüne bi çözüm bulunması gerekiyo
Kapasite kontrolünün amacı zaten diğer klasörünü düzen altında tutmak.
o zaman sorun yokslm arkadaşlar, benım lumia 620 telim, güncelledim fakat bi sorun var Ekran+Dokunma ayarına girdiğimde sadene ekran menüsü var, ne dokunma hassasiyet ayarı ne renk ayarı ikiside yok![]()

O kadar süre içinde sadece kapasite kontrolü yaptılarsa yazıklar olsun..
arkadaşlar ne kadar aceleci bir milletiz farkındasınız değil mi

bu hususta aceleci değilde sabırlı kelimesini kullanmış olsaydın sana katılıyor olacaktım.![]()
ama herşey bir anda olup bitsin istiyoruz hiç zamana bırakmıyoruz elimzdekilerin kıymetini bilmiyoruz

güncelleme Amerika'da durduruldu.buna sebep olarak ise nokia abd'nin yaptıgı açıklama:baglantı hatasının giderilmesini saglamak.1-2hafta içinde tekrar yayınlanıcakmış. bu arada baglantı hatası daha önce de söyledigim gibi 4G LTE baglantısında oluşuyormuş.3G'de de yaşanmış ama yok denecek kadar az.

demek ki cihaza direk rom atmayla güncelleme olarak yükleme arasında yazılımsal bazı etkenler de oluşuyor
Hadi ya, ilginç. Benim anlamadığım bir şey var, bu mühendisler, uzmanlar, geliştiriciler ne kadarı varsa. Bu insanlar bunun neden farkına varamıyor ? Bütün cihazlarda test etmiyorlar mı ? Bilgisayar ortamında test etmiyorlar mı ? Tek Nokia için değil, Apple'da da bu sorun yaşandı çokça. Yani dünyanın teknolojisini kullanan adamlar nasıl oluyor da engel olamıyorlar böyle sorunlara...
Bu soruları kafamda bitirdiğim gün Nirvana'ya ulaşmış olacağım kesin![]()
yoksa tabi ki firma çalışanlarının hemen hepsinde deneme cihazları var.demek ki cihaza direk rom atmayla güncelleme olarak yükleme arasında yazılımsal bazı etkenler de oluşuyoryoksa tabi ki firma çalışanlarının hemen hepsinde deneme cihazları var.
İnşallah giderirler de hemen, yoksa aksayacak gibi yine 
