Nokia WP8 GDR2 BETA hakkında [Guncelleme 03/04/2013]

Sponsorlu Bağlantılar

ThunderblastX

ThunderblastX

Üye
Çok yavaş dağıtıyolar güncellemeleri ya :) millet beklemekten kafayı yicek :)
 


PureFood

PureFood

Üye
Aynen arkadaşlar bu kadar heyecanlı olmaya gerek yok.. Alt tarafı kapasite kontrolü geliyor..
 
serinaga

serinaga

Üye
Arkadaşlar benim bu güncelleme hoşuma gitmedi hiç değişiklik yok ayrıca kapasite bölümünde ekstra geçici doya silme işlemi çıkmış siliyorsun ama diğer klasör hep aynı kalıyor bende 938 mb şuan diğer cihazlara ek bir şey verilir mi bilmem ama ben değişiklik görmedim kapasite bölümü sadece görsel bir program

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi

:allalla:
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
1308'i flaşlayan arkadaşlar ön kamera'nın görüntü kalitesinde bir azalma gözlemlediler mi?
 
nanotex

nanotex

Üye
O kadar süre içinde sadece kapasite kontrolü yaptılarsa yazıklar olsun..
 

azay

Üye
slm arkadaşlar, benım lumia 620 telim, güncelledim fakat bi sorun var Ekran+Dokunma ayarına girdiğimde sadene ekran menüsü var, ne dokunma hassasiyet ayarı ne renk ayarı ikiside yok :angry:
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
slm arkadaşlar, benım lumia 620 telim, güncelledim fakat bi sorun var Ekran+Dokunma ayarına girdiğimde sadene ekran menüsü var, ne dokunma hassasiyet ayarı ne renk ayarı ikiside yok :angry:

ekrani sola dogru cekmeyi dene bir istersen:)
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
  • Beğen
Tepkiler: YkPkY
yasirtaha

yasirtaha

Üye


bu hususta aceleci değilde sabırlı kelimesini kullanmış olsaydın sana katılıyor olacaktım. :)

ama herşey bir anda olup bitsin istiyoruz hiç zamana bırakmıyoruz elimzdekilerin kıymetini bilmiyoruz
 
PureFood

PureFood

Üye
Güncellemeyi ilk alan konuyu açar beyler & bayanlar ona göre :D
 
  • Beğen
Tepkiler: nanotex
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
güncelleme Amerika'da durduruldu.buna sebep olarak ise nokia abd'nin yaptıgı açıklama:baglantı hatasının giderilmesini saglamak.1-2hafta içinde tekrar yayınlanıcakmış. bu arada baglantı hatası daha önce de söyledigim gibi 4G LTE baglantısında oluşuyormuş.3G'de de yaşanmış ama yok denecek kadar az.

 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Bir de şunu aktaralım.
Bu yayınlanacak olan güncelleme sadece Nokia'nın eklediği değişiklik ve düzenlemeleri içeriyor.
Henüz Microsoft kendi kartını oynamış değil ;)
O yüzden sabırlı olmanızda fayda var derim.

Bizim şu anket olayı da Microsoft devreye girmeden önce biter inşallah :kıskıs:
En azından istekler Microsoft'un getireceği güncellemeye yetişsin.
 
PureFood

PureFood

Üye
güncelleme Amerika'da durduruldu.buna sebep olarak ise nokia abd'nin yaptıgı açıklama:baglantı hatasının giderilmesini saglamak.1-2hafta içinde tekrar yayınlanıcakmış. bu arada baglantı hatası daha önce de söyledigim gibi 4G LTE baglantısında oluşuyormuş.3G'de de yaşanmış ama yok denecek kadar az.


Hadi ya, ilginç. Benim anlamadığım bir şey var, bu mühendisler, uzmanlar, geliştiriciler ne kadarı varsa. Bu insanlar bunun neden farkına varamıyor ? Bütün cihazlarda test etmiyorlar mı ? Bilgisayar ortamında test etmiyorlar mı ? Tek Nokia için değil, Apple'da da bu sorun yaşandı çokça. Yani dünyanın teknolojisini kullanan adamlar nasıl oluyor da engel olamıyorlar böyle sorunlara...

Bu soruları kafamda bitirdiğim gün Nirvana'ya ulaşmış olacağım kesin :)
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi


Hadi ya, ilginç. Benim anlamadığım bir şey var, bu mühendisler, uzmanlar, geliştiriciler ne kadarı varsa. Bu insanlar bunun neden farkına varamıyor ? Bütün cihazlarda test etmiyorlar mı ? Bilgisayar ortamında test etmiyorlar mı ? Tek Nokia için değil, Apple'da da bu sorun yaşandı çokça. Yani dünyanın teknolojisini kullanan adamlar nasıl oluyor da engel olamıyorlar böyle sorunlara...

Bu soruları kafamda bitirdiğim gün Nirvana'ya ulaşmış olacağım kesin :)
demek ki cihaza direk rom atmayla güncelleme olarak yükleme arasında yazılımsal bazı etkenler de oluşuyor:hmmm yoksa tabi ki firma çalışanlarının hemen hepsinde deneme cihazları var.
 
PureFood

PureFood

Üye
demek ki cihaza direk rom atmayla güncelleme olarak yükleme arasında yazılımsal bazı etkenler de oluşuyor:hmmm yoksa tabi ki firma çalışanlarının hemen hepsinde deneme cihazları var.

Olacak şey değil :D İnşallah giderirler de hemen, yoksa aksayacak gibi yine :)
 


Üst Alt