Nokia WP8 GDR2 BETA hakkında [Guncelleme 03/04/2013]

Sponsorlu Bağlantılar

csH

csH

Üye
lumia 620 ye de gelecek mi bu güncelleme
 


amiral_1976

amiral_1976

Üye
8.0.10211.204 dediğiniz yerde bu yazıyor altında
1030.6407.1308.0001 yazıyor

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 

mühendis_bey

Üye
şimdi gdr 2 de fm radyo olayı gelecek mi
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
8.0.10211.204 dediğiniz yerde bu yazıyor altında
1030.6407.1308.0001 yazıyor

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
ayarlarda ekran+dokunma birbirinden ayrilmiş olmasi lazim. Ekrana girince lumia renk profilleri bolumu var mi.
 
amiral_1976

amiral_1976

Üye
Hayır yok tek değişiklik kapasite menüsü çıktı başka bir şey yok oda Nokia hesabı girince aktif oldu güncellemeden sonra sıfırlamıştım
 
nanotex

nanotex

Üye
Hayır yok tek değişiklik kapasite menüsü çıktı başka bir şey yok oda Nokia hesabı girince aktif oldu güncellemeden sonra sıfırlamıştım
Ayıkla princin taşını :) ya da ne denir. Hadi buyrun sofraya :D ya da Al bir de burdan yak :D
Arkadaşlar bu duruma en uygun deyimi bulunuz. :D
 
csH

csH

Üye
az önce kontrol ettim lumia 620 kullanıyorum telefonunuz güncel dedi gelse bana da gelmez miydi ?
 
suyunsesi

suyunsesi

Üye
heyecan bastı :aha:
 

baryanli61

Üye
nokıa müşteri hizmetlerini arayıp güncellemeyi istesem banada yüklerler mi :hmmm şaka maka bizede gelmesi yakın :aha:
 
tanercoskun

tanercoskun

Üye
Bu arkadaşın sürümü Zaten eski surum 1030 ile basliyor. Bizim surumler ise 1232 ile basliyor.
 
tanercoskun

tanercoskun

Üye
Sanirim öyle :-)
 
nanotex

nanotex

Üye
En azından bildirim merkezi bee :)
 
amiral_1976

amiral_1976

Üye
Arkadaşlar benim bu güncelleme hoşuma gitmedi hiç değişiklik yok ayrıca kapasite bölümünde ekstra geçici doya silme işlemi çıkmış siliyorsun ama diğer klasör hep aynı kalıyor bende 938 mb şuan diğer cihazlara ek bir şey verilir mi bilmem ama ben değişiklik görmedim kapasite bölümü sadece görsel bir program

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
Hayırlısı olsun napalım :tebessüm:
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
dakamon

dakamon

Üye
Valla nokianın yapacağı güncelleme mecburen bu kadar olur çünkü Windows izin vermiyor çok fazla değiştirmeye o yüzden bu güncellemeden çok Bi şey beklememek lazım bizim bu telefonlar bize tam anlamıyla gdr3 güncellemesinden sonra tam zevk verecektir bence

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 


Üst Alt