Merhaba,ben güncelleme konusunda bir iki can alıcı noktanın atlandığını düşünüyorum,örneğin sim karta numara kaydedilememesi,örneğin ekran yönlendirme kilidinin olmayışı,örneğin telefon titreşiminin abiyane tabirle zangır zangır değil de üç ya da dört çalmada bir olması,örneğin symbiandaki o güzelim 12tuşlu klavyenin olmayışı ve benim gibi büyük parmaklı olup da küçük harflere dokunmakta zorlananların koca kafalarını iki eliyle telefona gömmek zorunda kalması... Android almadım,android almadık ama bu tür şeyler şu beş altı ay içinde güncelleme ile gelmezse Nokia .besine selam söyleyebilir kanımca... Haa bir de toplam görüşme suresi yok,rehber için akıllı arama yok.... Temel telefon özellikleri anlamsız biçimde eksik kısacası.... Bunları buraya yazmamın asıl sebebi ise gerçekten sizlerin ne düşündüğünü merak etmemden kaynaklı sizce bahsi geçen güncelleme ile oyun uygulama vb. Bunlar gelse daha faydalı olmaz mı...? Ne düşünüyorsunuz...? Elbette herkes ihtiyacına göre isteklerde bulunacak ama gözü Kör Nokia eğer bunları yapmazsa benim gibi bir symbian müptelası ve android düşmanı insanı en sonunda Google nexus cihazlardan birini almaya zorlaya zorlaya ikna edecek galiba... Fikirleriniz nedir bu konuda...?
Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi