Alışmak ve bırakmak kolay olmuyor. Androidinde kendine has özellikleri var ama Windows'u tanımak, ayarları dolaşarak "aa bu böyle miymiş" demek, wp mağaza güncellemelerinden kim, ne kullanıyor ona bakmak ve "e daha ne istim" demek, arkadaşlarının sana "fotoğrafı sen çek ortak seninki iyi çekiyor" dediğinde gülümsemek, en ağır oyun ya da programda bile geçiş yada kapatma sırasında tek bir kasılma görmediğin için tebessüm etmek, blink ile hareketli resimler çekmek, kablosuz şarj ın tadına bakmak, bedava sesli navigasyon kullanmak akıllı mesaj özelliği ile milyon tane kayıtlı Türkçe cümle ile kelimelerin baş tarifini yazarak cümle oluşturma örn: gel yaz devamı gelir; gel gel gel güzelim gel hiç acımayacak

ve kameranı açıp nerde hangi mağaza eczane dükkan vs var bakmak istiyorsan "come to Nokia Lumia" .. Ben bazılarını saydım diğerlerini keşfet die
