• Sitemizde mp3 ve benzeri müzik formatlarında sunulan içerikler, cep telefonlarında zil sesi olarak ayarlayabilmek için kırpılmış, kısa süreli müziklerden ve melodilerden oluşmaktadır. Herhangi bir içeriğin telif hakkı içerdiğini düşünüyorsanız veya hak sahibiyseniz; cep telefonunuza indirmeyin, indirdiyseniz en kısa zamanda içeriği silerek mesajı derhal rapor edin.

nokia tune resitali sizlerle :D

Sponsorlu Bağlantılar

worldcild

Üye
    Konu Sahibi
nokia tune resitali sizlerle :D
nokia rock


machoman


cem ylmz rklm müziği giit



nokiaya özel yapılmış bi parça



dhoom



kick nokia rmx supper


mr. bean komixxxx kop kop



nokia connektion.....



nokia klarnet



pink panther



nokia sms



nokia tune poly



nokianın eski mono müziklerinden birinin hareketli mx hali



nokia tune piano



nokia tune grappig



nokia tune rmx



nokia tune rock


nokia tune persian styl rmx



ringtones nokia tune



mono melodi şeklinde çalıo black eyed peas-pomp it



mono süperman



güzel msj sesi



crazy frog



ferrari sesi baya uzun ha



the leon sleep



the smpsons mono şekilde



artık ıkı yorum yaparsanızı demi:?sl?k
 
  • Beğen
Tepkiler: hsn6262, aeg23, soner5555 ve 9 diğerleri


kanepe

Üye
sağol
 

dorasahin

Üye
adamım sen bi nokia çılgınısın!!!
 

fbmst

Üye
Sagooooollll
 
safakk34

safakk34

Üye
züperler kardeş sağoll işime yaradıı ....:box
 

asm76asm

Üye
Tesekkürler,süper Ya
 

erdemabd

Üye
ellerine saglik
 

barisbey

Üye
baya iyimis be kardes sagolasin.
 

mec leiras

Üye
Uff Uff Be Abi Böle Güzel Melodimi Olur Ya
 

zx3

Üye
nokia rock


machoman


cem ylmz rklm müziği giit



nokiaya özel yapılmış bi parça



dhoom



kick nokia rmx supper


mr. bean komixxxx kop kop



nokia connektion.....



nokia klarnet



pink panther



nokia sms



nokia tune poly



nokianın eski mono müziklerinden birinin hareketli mx hali



nokia tune piano



nokia tune grappig



nokia tune rmx



nokia tune rock


nokia tune persian styl rmx



ringtones nokia tune



mono melodi şeklinde çalıo black eyed peas-pomp it



mono süperman



güzel msj sesi



crazy frog



ferrari sesi baya uzun ha



the leon sleep



the smpsons mono şekilde



artık ıkı yorum yaparsanızı demi:?sl?k
saoldostum
 
zartan

zartan

Üye
ellerine sağlık tşkler
 

arzialem61

Üye
teşekkürler aradığımı buldum
 
-dj_ tolg@-

-dj_ tolg@-

Üye
çoook müthiş paylaşım için sağol
 

muzoboy

Üye
arkadaşlar bu nokia tune piano nun uzun versiyonu elinde olan varmı, mumkunse en uzunundan :D
 

nikyok

Üye
nokia klarneti görünce sevinmiştim ama hani şu nırınınım nırınınım nırınınııım melodisini bööle arabesk gibi yapmışlar ya o melodi yok mu yaa :(
 
SkyCaptain18

SkyCaptain18

Üye
TşKler kardeş...
 

zoden

Üye
çok iyi teşekkürler
 

basdeli

Üye
eline saglık
 
fatal19ty

fatal19ty

Üye
sağol rakadaş emeğine sağlıkkkkkkkkkk
 
can_x

can_x

Üye
Teşekkürler saol
 


Üst Alt