bi tek kameramı ??? girerim maxicep'ime ordan symbian 3 derım ovi yada nokia store bılmem ne ugraşmam temamı oyunumu herbişey ındırır ıkı dakkaya telefonumu usb den pc ye baglar sıs dosyalarımı aktarır hemen kurar oynar kullanırım.. bundan daha rahatlıgı varmı ?? neymıs ı phone

bı mp3 atmak ıcın 49 dereden su getrıosn

sony erıcsonmu

telefonu pc ye tanıtana kadar 50 tane dosya yukledım pc ye ı phone ye kendı magazasından deıl de normal sıteden oyun buldunda yüklicen

çok ıyı anlaman lazmkı formda anlatılanı anlayıp da o klasorlern ıcıne koyupda da da da

herkez okadar anlasa zatenn
nokia kolaylıkdır.. rahatlıkdır... bi android le olmuo bazı işler
