Nokia Telefonlara Yeni Yazılım Yükleme Dil kodu Problemi Olmadan İstediğin Dili Seç

Sponsorlu Bağlantılar

semamuse8

Üye
Nokia Telefonlara Yeni Yazılım Yükleme Dil kodu Problemi Olmadan İstediğin Dili Seç Yükle
Konusunda 6680 Flashı atarken sonunda Medıa player dıye bır hata verdı tam hatırlamıyorum kodunu sımdı Telefon Acılmıyor Neyapabılıırm :(
 


Revengeful

Emekli Yönetici
teşekkürler
 
emrullahcaglar

emrullahcaglar

Üye
kardeş porğram yüklenmesinde hata oluşuyor hangi windows sürümlerinde çalışıyor
 
Round-Saturn

Round-Saturn

Üye
Aslında Phoneix Ve Jaf Programını İnternetten İndirmedim Daha Doğrusu Bu Programları Bir Arkadaş Verdi Kendisi Teknik Servisi Varmış Uzman Böyle Konularda Bana Bir link Verdi Phoneix Direkt İndirdim Yanılmıyosam Phoneix in Ayarlarıyla Oynanmış Sürümüydü Önce Bana Bir RomPatcher Kodu Verdi Sonra Sonra Bunu Uygula Dedi İsmi ''EnableinstallerProgges.rmp''(İnternetten Araştırdım Bulamadım)Bende Uyguladım Sonra Ayarları İle Oynanmış Phoneix İle Eski Versiyonu Yükledim(İngilizce Olanı) Sonra Jaf Programı İle Dil Kodunu Değiştirdim Artık Eski Versiyondayım Daha Garip Garip Şeyler Söyledi Ama İnanmadım Neyse Böyle Yaptım...
 
aa-tolga

aa-tolga

Üye
    Konu Sahibi
bende yükledim bu versiyonu teşekkür ediyorum tolga beye

--------------- Ekleme ---------------



versiyonu telefona yüklerken local mode yazıyordu normal olmazsa olmaz denilmiş acaba olmadı mı:hmmm

güle güle kullanın.telefonunuz çalısıyorsa olmuştur telaş etmeyin.

--------------- Ekleme ---------------


sağolun...

--------------- Ekleme ---------------

kardeş porğram yüklenmesinde hata oluşuyor hangi windows sürümlerinde çalışıyor

xp ve vistada çalısıyor ama 7 yi denemedim...çalıstıgı söyleniyor.

--------------- Ekleme ---------------

C:\Program Files\Nokia\Phoenix\Products kopyalıyorum ama yıne olmuyor yuklemeyı resımlı olarak koyabılırmısınız acaba

--------------- Ekleme ---------------

C:\Program Files\Common Files\Nokia\DataPackage\Product C:\Program Files\Nokia\Phoenix\Products bunlar nerede data packag product kulandıgım programda bunlar yok bu yuzdende ındırdıgım programı atamıyorum nasıl bulucam phoenix yok pc alt ust etım yok

phoenix programını 1.sayfada indirip kurun ardından bilgisayaraı kapatıp acın.simdi c: ana klasöründe programfiles klasörünün içine dediğimiz alt klasörler olur.
 

berberakiss

Üye
benimde kaymakam bir arkadaşım n97 almış ve yazılım güncellemesi yaptıktan sonra türkçe dil paketi silinmiş.yedekleme yapıp geri yüklemesine rağmen türkçe dil paketi yüklenmemiş.Bu konuda ne yapılabilir.Ayrıca n97 için yararlı programları yada kaymakam beyin işine yarayacak programları nerden bulabilirim. Aa-tolga sana pm atamadığım için buradan yazmak zorunda kaldım.pm ye msn atarsan sevinirim.
 
Round-Saturn

Round-Saturn

Üye
Tolga Kardeş Sana özel mesaj Gönderdim Okurmusun
 

semamuse8

Üye
Konusunda 6680 Flashı atarken sonunda Medıa player dıye bır hata verdı tam hatırlamıyorum kodunu sımdı Telefon Acılmıyor Neyapabılıırm :(
 

denizergin

Üye
hocam ellerine saglik guzel calisma yaniz kurulumda sorun oluyor bunun resimli veyata detayli anlatirsaniz cok munun olurum saygilarimla
 
aa-tolga

aa-tolga

Üye
    Konu Sahibi
hocam ellerine saglik guzel calisma yaniz kurulumda sorun oluyor bunun resimli veyata detayli anlatirsaniz cok munun olurum saygilarimla

telefonunuza soft ve hard format atın,tekrar deneyin olur

--------------- Ekleme ---------------

Konusunda 6680 Flashı atarken sonunda Medıa player dıye bır hata verdı tam hatırlamıyorum kodunu sımdı Telefon Acılmıyor Neyapabılıırm :(

telefona hard format atın olmazsa dead flash atarsınız.daha olmazsa forumda jaf programının anlatımı var.onunla flash atılır.:sarıl:

--------------- Ekleme ---------------

Tolga Kardeş Sana özel mesaj Gönderdim Okurmusun

tamam

--------------- Ekleme ---------------

benimde kaymakam bir arkadaşım n97 almış ve yazılım güncellemesi yaptıktan sonra türkçe dil paketi silinmiş.yedekleme yapıp geri yüklemesine rağmen türkçe dil paketi yüklenmemiş.Bu konuda ne yapılabilir.Ayrıca n97 için yararlı programları yada kaymakam beyin işine yarayacak programları nerden bulabilirim. Aa-tolga sana pm atamadığım için buradan yazmak zorunda kaldım.pm ye msn atarsan sevinirim.

1.sayfada anlattıgım gibi phoenix ile dil kodunu değişik secerek türkçe yazılım yükleyebilir.
N97 de magnetometre sensör ile digital pusula ve accelerometre sensör ile adım ölçer ve su terazisi ve diğer sensör uydulamaları var.bununla ilgili programlar var.
 

blue_dreams_23

Üye
teşekkür ederim hocam. arkadaşın yurt dışından aldığı n97 mini yi Türkçeye çevirdik. eyw
 

uzaktantalebe

Üye
arkadaşlar bence n97 var ama rm-233 v05.20 01.01.09 yazıyo bunun flashını bulamadım yardımcı olurmusunuz
 
aa-tolga

aa-tolga

Üye
    Konu Sahibi
teşekkür ederim hocam. arkadaşın yurt dışından aldığı n97 mini yi Türkçeye çevirdik. eyw

güle güle kullanın...telefonunuzdan memnun kalırsınız .digital pusula programı güzeldir tavsiye ederim.

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar bence n97 var ama rm-233 v05.20 01.01.09 yazıyo bunun flashını bulamadım yardımcı olurmusunuz

telefonunuz orjinal nokia mıdır ve nereden aldınız?
 

Nyks_4EveR

Üye
Arkadeşler Lütfen bi sorum var N97 RM-505 21.0.045_v6.0 EMEA Yazan flashi yükleyecegim ama bişey var V21 Bu ama benimki 20 Normal mi bozulmaz dimi yapsam ?

--------------- Ekleme ---------------

Tolga Abi Kanka cevaplarmısın lütfen abi
 
aa-tolga

aa-tolga

Üye
    Konu Sahibi
Arkadeşler Lütfen bi sorum var N97 RM-505 21.0.045_v6.0 EMEA Yazan flashi yükleyecegim ama bişey var V21 Bu ama benimki 20 Normal mi bozulmaz dimi yapsam ?

--------------- Ekleme ---------------

Tolga Abi Kanka cevaplarmısın lütfen abi

N97 (RM-505) 20.0.019 v4 (EMEA) sizin telefonunuzun versiyonu budur.

N97 RM-505 21.0.045_v6.0 EMEA buda yeni versiyon yazılanları doğru yaparsan bozulmaz.ben kaç defa N97 yeni yazılım yükledim problem olmadı ve olmazda zaten ama forumda hata ile karşılaşıp telefonum açılmadı diyende var.elimizden geldiğince yardım ediyoruz.yazılım güncellemeden önce tüm bilgilerini yedeklemeyi unutma.
kolay gelsin.1.sayfada anlatıldığı gibi uygulayın.
 

Nyks_4EveR

Üye
kardeş msn:[email protected] abi eklersen sevinirim bide telefon memory yok bende ama pcden c ve mass memory ve phone memory copyalasam olur demi ?
 
Round-Saturn

Round-Saturn

Üye
Merhaba Nokia 5320 Xm İngilizce Versiyon Atıp Tekrardan Phoenix 2008 İle Eski Versiyona Dönülmüştür Gerekli Anlatım İçin Teşekkürler...
 
ircan

ircan

Üye
dostum programı acıp scan dedigimde altta benim tlefona ait rm kodu ve versiyonu gonsteriyor flashing ve Firmware Update yaptıgımda hersey bos gözüküyor sonra gözata basıyorum ve bunu gösteriyor "Neither DP1.0 nor DP2.0 was found for the Product, or the Product cannot be identifed" ve tamam dedikten sonra Product Codes available in current Data-Package pencere geliyor içerigi bos hiç birsey yok yani yardımcı olurmusunuz lütfen :S

--------------- Ekleme ---------------

galiba indirdigim flash programını phoneix görmüyor indirdiigim dosyaları nereye kaydedebilrim
 
aa-tolga

aa-tolga

Üye
    Konu Sahibi
:pro:
dostum programı acıp scan dedigimde altta benim tlefona ait rm kodu ve versiyonu gonsteriyor flashing ve Firmware Update yaptıgımda hersey bos gözüküyor sonra gözata basıyorum ve bunu gösteriyor "Neither DP1.0 nor DP2.0 was found for the Product, or the Product cannot be identifed" ve tamam dedikten sonra Product Codes available in current Data-Package pencere geliyor içerigi bos hiç birsey yok yani yardımcı olurmusunuz lütfen :S

--------------- Ekleme ---------------

galiba indirdigim flash programını phoneix görmüyor indirdiigim dosyaları nereye kaydedebilrim

telefona ait yazılımınızı tekrar yükleyin.olmazsa yüklediğiniz yazılımın RM koduyla telefonunuzun kodu aynımı
 
ircan

ircan

Üye
evet dostum telefonun yazılımını tekrar yukleyin derken nasıl anlamadım :S nemesıs den bahsediyorsan tekrar yukledimde indirdigim dosyaları nereye koymam gerek onu bimiyorum
 


Üst Alt