Nokia Telefonlara Yeni Yazılım Yükleme Dil kodu Problemi Olmadan İstediğin Dili Seç

Sponsorlu Bağlantılar

freddy77

freddy77

Üye
tolga kardes bendede 6220c varda 6220 c RM 328_ 05.15 v yüklü bunun bi üst sürümü cıkmadımı hala cıkmadıysa ne zaman cıkar bi bilgin varmı ?
 


drmmr14

Üye
tolga kardes bendede 6220c varda 6220 c RM 328_ 05.15 v yüklü bunun bi üst sürümü cıkmadımı hala cıkmadıysa ne zaman cıkar bi bilgin varmı ?

kardeş yeni sürüm çıkmamış...
 

eskperest

Üye
n 96 20.050 super oh be allah razı olsun ölü gibi yavasti telim resımlerime bakamıyordumö şimdi ucuyor:D
 
Round-Saturn

Round-Saturn

Üye
tolga kardeşim 5320XM v5.16 için yeni özellikler nelerdir?

--------------- Ekleme ---------------

tolga kardes bendede 6220c varda 6220 c RM 328_ 05.15 v yüklü bunun bi üst sürümü cıkmadımı hala cıkmadıysa ne zaman cıkar bi bilgin varmı ?


daha çıkmadı kardeşim bende arkadaşım için arıyorum

--------------- Ekleme ---------------

normal modda yükleme yapıyoruz local moda almayın.

normal modda hata verdi tolga :(
 

mehmetnl66

Üye
teşekkurler aa-tolga ben o indirdiğim yazılımı kurmamıştım pcye o yuzden gostermıyormuş..

Arkadaslar gönül rahatlıgı ile indirin ve aa-tolga'nın gostermıs oldugu önergeleri dogru sekilde tamamlayın kesinlikle hatasız %100 telefonunuz Türkçe oluyor..
 

mony

Üye
teşekkürler ben 6120 için uyguldım oldu çok sağolun
 
aa-tolga

aa-tolga

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler ben 6120 için uyguldım oldu çok sağolun

güle güle kullanın...

--------------- Ekleme ---------------

normal modda hata verdi tolga :([/QUOTE]

telefona ilk önce fabrika ayarlarına dön de.ve tekrar dene.olmazsa hard format at tekrar dene...

--------------- Ekleme ---------------

teşekkurler aa-tolga ben o indirdiğim yazılımı kurmamıştım pcye o yuzden gostermıyormuş..

Arkadaslar gönül rahatlıgı ile indirin ve aa-tolga'nın gostermıs oldugu önergeleri dogru sekilde tamamlayın kesinlikle hatasız %100 telefonunuz Türkçe oluyor..

güle güle iyi günlerde kullanın...

--------------- Ekleme ---------------

n 96 20.050 super oh be allah razı olsun ölü gibi yavasti telim resımlerime bakamıyordumö şimdi ucuyor:D

evet N96 süper oluyor bende 3 tane N96 güncelledim süper hızlı oldu.Güle Güle iyi günlerde kullanın.

--------------- Ekleme ---------------

tolga kardes bendede 6220c varda 6220 c RM 328_ 05.15 v yüklü bunun bi üst sürümü cıkmadımı hala cıkmadıysa ne zaman cıkar bi bilgin varmı ?

Belli olmaz çıkınca zaten ilk ben yüklerim .
Benim telefonda 6220c olduğu için ,gerçi şu anda telefonun bir eksiği yok sadece Gps verisinde tümleşik Gps yazısı ingilizce başka bir hata yok.
 

skorsky38

Üye
ya patch leri yükleyin demiş ya onu anlamadım ben
 

femrebbbb

Üye
hocam versiyon atarken bir şekilde problem oldu ve 6630 şu anda açılmıyor ne yapabilirim?
 

skorsky38

Üye
lütfen yardım edin!!!!!!
Phoneix programı 2008 versiyonu



Phoenix programı 2009 versiyonu


Phoenix programı 2009 son versiyonu


Phoenix programı 2009.20.10.39068 versiyonu


bunların hepsini sırayla yüklemekmi olazım yoksa herhangi biri olurmu? ben sonuncuyu indirdim yükledim ama programı biyerde bulamadım
 
aa-tolga

aa-tolga

Üye
    Konu Sahibi
lütfen yardım edin!!!!!!
Phoneix programı 2008 versiyonu



Phoenix programı 2009 versiyonu


Phoenix programı 2009 son versiyonu


Phoenix programı 2009.20.10.39068 versiyonu


bunların hepsini sırayla yüklemekmi olazım yoksa herhangi biri olurmu? ben sonuncuyu indirdim yükledim ama programı biyerde bulamadım

evet sonuncuyu
Phoenix programı 2009.20.10.39068 versiyonu
yükle birde telefonunun modeli hangisi ise onun yazılım dosyasını yükle tamam.

--------------- Ekleme ---------------

hocam versiyon atarken bir şekilde problem oldu ve 6630 şu anda açılmıyor ne yapabilirim?

hard format atabilirsin oda çözüm olmazsa trelefonculara götürüp 25 tl ya flash attırman gerekir.
 
gowster

gowster

Üye
10 nurama iş yapmışsın. ben otomatik güncelledim. malesef türkçe yoktu bildiğin üzere.
bitek flash indirdim ve ponixi sonrada tek türkçe yükledim. hem güncel hem türkçe (:

Çok çok tşkler. başarılar
 
Round-Saturn

Round-Saturn

Üye
tolga kardeşim

HRESULT 0x80042007 (-2147213305)
Dtl: Could not send data to the driver, reason: 0x8400440E. Common USB DCM: Connection to device lost, check that the cable is properly plugged and the device's power is on. ??????????????e
Connection: Driver message send failed;MTI32=0x8004201d
PNMsgIO: Message send timeout, no OnSent event;MTI32=0x80042007
CMtcFN::TryReadProductMode, failed;MTCFN=0x80042007
CMtcFN::RefreshMode, failed;MTCFN=0x80042007

bu hata malesef hard format attım yine olmadı
 

korkusuz2142

Üye
dostlar bana amerikadan n85 geldi ingilizceydi dili bende ilk başta telefonun yazılımını güncelledim. sonrada nss proğramından türkçe dil kodu atadım. ama yanlış yapmışım önce türkçe dil kodu atıycakmışım sonrada güncelliycekmişim ben bunun tam tersini yapmışım başka türlü nasıl düzeltebilirim phoenix proğramıda çok karışık zaten lütfen biri yardım etsin.
 
aa-tolga

aa-tolga

Üye
    Konu Sahibi
dostlar bana amerikadan n85 geldi ingilizceydi dili bende ilk başta telefonun yazılımını güncelledim. sonrada nss proğramından türkçe dil kodu atadım. ama yanlış yapmışım önce türkçe dil kodu atıycakmışım sonrada güncelliycekmişim ben bunun tam tersini yapmışım başka türlü nasıl düzeltebilirim phoenix proğramıda çok karışık zaten lütfen biri yardım etsin.

cok karısık değil 1.sayfadan phoenix programının enson versiyonunu birde telefonuna ait yazılımı indir yükle .tabiki pc suit de kurulu olsun telefonu pc suit modunda usb kablosu ile bağla ve phoenix programını çalıştır.1.sayfada anlattığım gibi 2 dk yükle ve türkçe olsun.yüklemeye başlamadan telefonundaki bilgiler, yedekle ve telefonu fabrika ayarlarına al.ayarlar kısmından,sonra yükleme işlemine başla.kolay gelsin.

--------------- Ekleme ---------------

tolga kardeşim



bu hata malesef hard format attım yine olmadı

su anda telefon acılmıyorsa telefoncuya 25 tl ya yazılım attır derim.ama acılıyorsa fabrika ayarlarına geri dön .ve tekrar yazılım atmayı dene su andaki yazılımın bir üst versiyonu varsa daha iyi olur.

--------------- Ekleme ---------------

10 nurama iş yapmışsın. ben otomatik güncelledim. malesef türkçe yoktu bildiğin üzere.
bitek flash indirdim ve ponixi sonrada tek türkçe yükledim. hem güncel hem türkçe (:

Çok çok tşkler. başarılar

sağolun...
 

korkusuz2142

Üye
cok karısık değil 1.sayfadan phoenix programının enson versiyonunu birde telefonuna ait yazılımı indir yükle .tabiki pc suit de kurulu olsun telefonu pc suit modunda usb kablosu ile bağla ve phoenix programını çalıştır.1.sayfada anlattığım gibi 2 dk yükle ve türkçe olsun.yüklemeye başlamadan telefonundaki bilgiler, yedekle ve telefonu fabrika ayarlarına al.ayarlar kısmından,sonra yükleme işlemine başla.kolay gelsin.


dostum dediklerını uyguladım ama olmadı zaten benim telefonun dili orjinal dili ingilizce ve en son sürüm yazılımı yüklü ben sadece türkçe yapmak istiyorum dilini. onun için bana yardımcı olursan sevinirim.
 

Redolie

Üye
kardes 5800 telefonu guncelledim dil sorununu cozemedim verdigin linkleri yenilermisin
 

tolgadan

Üye
evet senin telefonunu flashı farklı:


--------------- Ekleme ---------------

hocam durum benim e71 içinde aynı, konunun başından indirmiştim ilerleyen sayfalardan araştırdıktan sonra bu açıklamaya rastladım bu açıklama altındaki linkten dosyayı tekrar indirdim eski dosyadan kurulum yapmıştım onu kaldırdım fakat yine 6 adet product kodu çıktı ve içinde türkiye yok nasıl buluruz bi yardımcı olsan çok makbule geçer....
 

karanfilnevzat

Üye
sağol kardeş...
ya aylardır uğraşıyorum ama rapid'den errrrrrrroorrr diyor yaaaa... nokia n85 zaten yeterince yavaş yaa

--------------- Ekleme ---------------

sizin verdiğiniz link'ler bozuk error başka birşey yok yabancı bir site buldum ordan aldık bakalım
 
Progressivity

Progressivity

Üye
:ehe:ehe
 


Üst Alt