Haber NOKIA TARIHE GÖMÜLECEK !!!

Lumia alanlarin hepsi eski symbiancilardi bunu unutmasinlar.Nokiaya hurmeten satis yaptilar yoksa o kutucuklara kimse para verip almaz baska bi markadan isim zaten ofsayt
 
Tepkiler: Silinen Üye 2381601, 0MG90 ve >Pessimistic.

KayraBey

Üye
Batsın gitsin...
 
Tepkiler: Enes

S.c.k.N

Üye
Hala Microsoft OYJ olmamış diyen arkadaşlar var. Dostlar bu bir seçenek değil Finlandiya'da Limited şirketiyseniz zorunlu olarak markanızın sonuna OYJ geliyor. Medya bunu çok abarttı şundan dolayı hiç bir yerde Microsoft OYJ şeklinde görmeyeceksiniz ki ? Marka farklı şeydir. Kendilerinin resmi yazışmalarında şirketin ne şirketi olduğu belirtilmesi gerekiyorsa yada resmi yazıda gerekiyorsa Microsoft OYJ şeklinde belirtilir aksi halde Microsoft telefona kendi markasını basacaksa direk "Microsoft" yazacak yine. Bunu niye bu kadar abarttılar bilmiyorum.Dostlar bir ekleme yapayım. Bir şey bildiğimden değil tamamen kendi düşüncem Microsoft yeni modellerinde kendi "Microsoft" markasını belki arka kapak bölümüne basar ben asıl markanın basıldığı ön bölüme kendi markasını basarak iyice kendini ön plana çıkaracağını sanmıyorum. Çünkü bir çok üreticiyle anlaşmaya vardı kendi tekel göstermek istemeyecektir mümkün olduğunca arka planda bırakacaktır kendini. Ön tarafa ise Lumia adını basarak Lumia ismini ön planda tutacaktır. Kısa bir hatırlatmaysa Nokia kendi adında telefon üretmeye devam edebilecek özellikle düşük modelli cihazlar üretebilecek ayrıca "Asha" halen Nokia elinde bir marka fakat Lumia artık Microsoft'un bir malı.
 
Tepkiler: System X, LYSF ve B.A.R.O.N
Nokia bence farklı bir politika izledi Bu zamana kadar kazandığı varını yoğunu onlarca belki yüzlerce patentini kazandığı rağbeti ününü Microsofta satması çok yanlış oldu bence, kendini satması yerine firmanın işletim sistemini kullansa daha karlı çıkardı! Bir zamanlar Google Nokia'ya Android işletim sistemini kullanmasına yönelik tekllifte bulunmuştu kabul etseydi şuan Nokia daha bir başka olacaktı ama OLMADI - HAYIRLISI diyoruz
 

S.c.k.N

Üye

Microsoft çok önce kancayı takmıştı Nokia 'ya. Android kullanamazdı Nokia zarar etmeye başladığı dönemde Microsoft hep para yardımı yaptı eee MS 'de hayır kurumu değil herhalde o paraları yardımı boşa yapmıyor arka planda karşılığında ne imzalar atıldı bilemiyoruz tabi. Ama Android kullanmasını engellediğini tahmin etmek zor olmasa gerek.
 
Tepkiler: ___kaptan___ ve B.A.R.O.N

Ccihat67

Üye
Nokıa bence aynı telefonu farklı tiplere sokarak kaybetmeye başladı microsoft'da sonunu getirdi microsofta başarılar nokia'ya güle güle
 
Gelenek bozuldu.
 
Tepkiler: Silinen Üye 2381601

Aslında bu da doğru bir tespit; lakin Nokia'nın başlıca en büyük yanlışlarından birisi de Ceo seçimiydi bence! Microsoft yardımlarından önce Samsung Apple ve HTC gibi firmaların büyük ekran ve üst düzey cihazlar duyurmaya başladığı dönemlerde Nokia Symbian ile bir yere gelemeyeceğini idrak ederek MeeGo ile devam edebilirdi bilindiği üzre N9 gayet rağbet gören bir üründü yanılıyor olamam N9'un devamı niteliğinde bir kaç MeeGo'lu cihaz daha piyasaya sürülüp ürünün piyasaya etkileri gözlenip durum ve getiriye göre yeni stratejiler geliştirilebilirdi fikrimce!

Ve Nokia Microsoft'tan yardım almadan önce piyasada kalma çabası için Android işletim sistemi ile bir kaç alt-orta ve üst düzey cihaz üretip sonucu görebilirdi ama denildiği gibi bunlar için çok geç kaldı burnunun dikine gitti sonuç ortada yapacak bir şey yok malesef üzgünüz diyebiliriz
 
Tepkiler: B.A.R.O.N

Silinen Üye 2381601

Kapalı Hesap
Aynen
 
Tepkiler: ___kaptan___
Tüccarlık ve de esnaflık bilgisi önemlidir tüccar ve de esnaflar için parayı değil müşteriyi kazanmaya bakacaksın kandırmayacaksın ama dilinle ürününle onu kazanacaksın, nokia da bu özellikler yoktu ve şimdi yılların devi yerle bir oluyor yıllar sona buna da şahit olduk işte üzücü bir durum yapacak birşeyimiz yok malesef
 
Tepkiler: Silinen Üye 2381601

0MG90

Üye
Bir efsane böyle kayboluyor. Symbian ile batsaydı daha iyiydi.
 
Tepkiler: ___kaptan___
üzüldüm haketten

ama aklıma Şu laf geldi _efsaneler ölmez şekil değiştirir
 
Tepkiler: ___kaptan___

zookayy

Üye

Oyş diyemedide oyj mu çıkmış assddfkgllhlşhgkfjd