Sen milleti tek kamera özellikli telefon çıkararak oyalarsan yazılımı da yükseltçek potansiyelin varken hep adım adım ilerletirsen olcağı bu yani ve böyle yapan şirkete de müstak oldu diye düşünüyorum,şimdide windows phone aynı potansiyelde gidiyor windows phone unda sonu yakındır
emin olun nokia o kadar üzülmemiştir adamlar almış 7+milyar parayı ister yepyeni bi işe girerler ar-ge yatırımları vs sıfırdan toplarlar ama bu kafayla zor tabi.
OYJ isim değil. Nokia 'nın memleketi yani Finlandiya'da OYJ Türkiye'de LTD 'ye karşılık geliyor. Yani Finlandiya'da LTD olan bütün şirketlerin adı OYJ şeklinde.
OYJ isim değil. Nokia 'nın memleketi yani Finlandiya'da OYJ Türkiye'de LTD 'ye karşılık geliyor. Yani Finlandiya'da LTD olan bütün şirketlerin adı OYJ şeklinde.
Beklenen sondu zerre şaşırmadım. Aylar öncesinden belliydi, zaten benliği gitmiş bir markanın adı gitse kaç yazar ki Microsoft PC sektöründe sevsem de mobil sektörde nefret ettiğim bir firmadır. Mobil sektörde büyük bir darbe alıp bu bölümü kapatması ve Elop'un da Nokia gibi harcanarak kovulması dileğiyle Nokia'yı bir hiç uğruna bitirdiler ya zaten kötü olan o satışları isim değişikliğinden sonra daha da dibe vurcaktır eminim, oyj nedir ya oyyyhş der gibi