Nokia tarafından yüklenen S^3 Anna Videoları

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
uribaju

uribaju

Üye
    Konu Sahibi
Nokia tarafından yüklenen S^3 Anna Videoları
Nokia N8 Running On Anna - Best Camera Phone In the WORLD!

[video=youtube;UamMwzu9LCE]http://www.youtube.com/watch?v=UamMwzu9LCE&feature=player_embedded[/video]

Nokia C7 Running On Anna - Elegant design and very social phone!

[video=youtube;72NasTPYkNQ]http://www.youtube.com/watch?v=72NasTPYkNQ&feature=player_embedded[/video]

Nokia E7 Running On Anna - Perfect for Business!

[video=youtube;-TgyxzdkCAA]http://www.youtube.com/watch?v=-TgyxzdkCAA&feature=player_embedded[/video]

Nokia C6-01 Running On Anna - Affordable smartphone for perfect way to share it!

[video=youtube;LR7g5HhGw2k]http://www.youtube.com/watch?v=LR7g5HhGw2k&feature=player_embedded[/video]

Anna'nın Ağustos ayı sonuna kadar geleceği beklenmekte...
 


karasahinemre

Üye
sensation paylaşmıştı bunları ama sağol yine de
 
Utku

Utku

Üye
gelsin artık:angry:
 
uribaju

uribaju

Üye
    Konu Sahibi
engin_erg

engin_erg

Üye
N8 ne kadar seksi görünüyor yawss video da elimde bu kadar çekici durmuyor
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
hepsini ayni yapmislar cok sacma:)
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
inşallah gelir bu sefer..video değil realite bekliyoruz :)
 
_ardaa

_ardaa

Üye
Her ne olacaksa 15 ağustos'dan itibaren olacak arkadaşlar yani deyim yerindeyse dananın kuyruğu pazartesi kopacak gibi.
 
uribaju

uribaju

Üye
    Konu Sahibi
gelince birde anna sorunları çıkmaz inşallah birde onlar için güncelleştirme beklemezsek iyidr :ehe
 
_ardaa

_ardaa

Üye
bu kadar beklettiler sorun çıkacağını sanmıyorum çünkü büyük ihtimal bize sorunlardan arındırılmış en stabil hali olan(benim tahminim bu, bunu yazmayınca insanlar kaynak istiyor:) ) v22 gelecek, ama arada ufak tefek ekstra güncellemeler gelir bence.
 
SilentOne

SilentOne

Üye
oo süper c6-01 minick telefonuma annada gelicem
 
cardanadam

cardanadam

Üye
bu kadar beklettiler sorun çıkacağını sanmıyorum çünkü büyük ihtimal bize sorunlardan arındırılmış en stabil hali olan(benim tahminim bu, bunu yazmayınca insanlar kaynak istiyor:) ) v22 gelecek, ama arada ufak tefek ekstra güncellemeler gelir bence.

hani kaynak nerde:D şaka şaka
 
_ardaa

_ardaa

Üye


hani kaynak nerde:D şaka şaka

Cem Yılmaz izler misin:D

tabi şaka bir yana pazartesi belki bir şeyler olma ihtimali var, sanki en geç pazartesi akşamına kadar ovi yada navi de görme ihtimalimiz var gibi gibi.
 
cardanadam

cardanadam

Üye
izlerim tabiki geçen akşam izlemiştim dvd o günden beri böğleyim:D neyse inşallah hadi bakalım hayırlısıyla bir çıksaydı
 
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
Anna konusunda dün paylaştım.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt