papakudioflu
Emekli Yönetici
ekranın kasadan yüksek olması normal hatta gerekli bişey, en azından N9 için bunun böyle olması lazım çünkü swipe menü var, parmakların cam üzerinde rahatça kayması için ekran biraz yüksek ve oval yapılmış, ana ekranlar arası geçişte parmak hareketi taa kenardan başlıyor eğer ekran senin dediğin gibi kasayla aynı yükselikte olsaydı parmak kasaya değecek ve bu da kullanımda rahatsızlık verecekti ama mühendisler Öyle güzel tasarlamış ki n9 u parmağınız ekran camı dışında hiçbir yere değmiyor ve böylece pürüzsüz ve zahmetsiz kullanım sunuyor...
arkadasım ben tasarım olarak yorum yaptım hoş durmuyo bana göre zaten meego olması yanlış telin ilk ve son dermiş gibi çıkartmışlar teli piyasaya ne önü var ne arkası
meego olması senin için yanlışsa aynı tasarımın meego olmayanı da var; bkz. Lumia 800-900 vs. ...
