Nokia Suite (İnternet bağlantısı yok) Sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

saatli_bomba

Üye
    Konu Sahibi
Nokia Suite (İnternet bağlantısı yok) Sorunu
Merhaba arkadaşlar. Sorunumu izah etmeye çalışayım.
Nokia suite son sürümü 3.3.86 versiyonunu indirdim ve kurdum.
Amacım Belle yüklemekti. N8 Cihazımı sorunsuzca yedekledim
Sıra geldi belle yüklemeye.
Tarif edildiği şekilde yazılım güncellemeleri kısmına geçtim
Sözleşmeyi kabul ettim. Sorun bu noktada ortaya çıktı.
Önce 255mb boyutlu bir dosya indirmeye başladı %90 civarlarında internet yok diye hata verdi.
İptal ettim tekrar başlattım işlem sırasını. Bu sefer de 240mb boyutunda bir dosya indirmeye başladı yine aynı hatayı verdi.
Şimdi ne yolu denersem deneyim İNTERNETE BAĞLI OLDUĞUM HALDE internet bağlantısı yok diyor ve yükleme yapamıyorum.
Nokia hesabı oluşturmak için internet bağlantısı gerekir. hesap oluşturma sihirbazını daha sonra üst gezinme çubuğundan başlatabilirsiniz diyor.
İnternet bağlantım da var Nokia hesabım da var ama üst gezinme çubuğunda oturum açma kısmını da göremiyorum.
Anlayacağınız Belle yükleyemiyorum internetim olduğu halde.


Bu sorunun çözümünü bilen var mı? varsa lütfen yardımcı olsun. Ya da en azından problemimi anlayabilen bile çıksa sevineceğim o derece yani...
 


cihatyılmaz

Üye
bağlantında zaman aşımı oluyordur bağlantı hızın düşüktür o yüzden kopma oluyordur.çözümü için bişey diyemem wifi ile bağlanıyorsan wifi ile değil kablo ile bağlan bi dene
 

saatli_bomba

Üye
    Konu Sahibi
söylemeyi unuttum Turkcell Vınn kullanuyorum. Bahsettiğin ihtimali ben de düşündüm ama internet hızım 7mbit. 255mb boyutundaki dosyayı çok kısa bir sürede indirdi. Yani sanmıyorum hız düşüklüğü yüzünden olduğunu...
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
usb portunu degistırerek yuklemeyi denedın mi
 

saatli_bomba

Üye
    Konu Sahibi
cevabını okudum ve denedim aynı sonuç. Nokia suite sürekli olarak internet bağlantısı yok diyor. şuan bu yazıyı yazabildiğime göre internetim gayet mevcut...
Yok mu bu sorunun bi çözümü...
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
telefonu takınca interne baglantısı yok diyor anladıysam
 

saatli_bomba

Üye
    Konu Sahibi
telefonu takınca değil. yazılım güncellemesine geçtiğimde internet yok diyor. telefonu bağlayıp suite ile yedeklemesini yaptım sorunsuzca. ama yazılım güncellemesi kısmına geçtiğimde işlemlere başladığımda bağlantı yok diyor ilerleyemiyorum...
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
pekı telınde internete baglantı kuran açık bır uygulama varmı

----------Eklendi @ 20:48:54 ---------- Yazıldı @ 20:44:06 ----------

önce telefona bı soft format at kartıda biçimlendir
 

saatli_bomba

Üye
    Konu Sahibi
yok. güncelleme yapacağım sırada hiçbir uygulama çalışmıyordu. Hatta garanti olsun diye telefona soft format attım tekrar denedim yine olmadı. şimdi hard format atıp deneyecem...
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
hard format atma magaza gıbi bazı uygulamalar gider sonra sorun yaşarsın
 

saatli_bomba

Üye
    Konu Sahibi
galiba attım gitti herşey. bunu göze almıştım yeter ki sistem düzgün çalışır hale gelsin diye. şuan telefon doğru düzgün çalışmıyor sisteminde sıkıntı var gibi. donuk ve takılarak işliyor. belle den vazgeçtim en azından eski sistemime geri dönme şansım yok mu? sıradan sistem yüklemeyi nasıl yapacam?
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
yeniden dene istersen arkadaşım yardımcı olmak ısterım pm atabilirsin
 

alper498

Üye
vınn ile bağlantı problemi yaşarsın. türkcellvınn.exe uygulamasını kapat, daha sonra
Başlat>>>Ara>>>Rasphone.pbk
buradan ister Turkcell3g yada statik ip ile çalıştırın.
bende bu şekilde güncelleme yapabildim.
umarım faydası olur...
 


Üst Alt