saatli_bomba
Üye
Nokia Suite (İnternet bağlantısı yok) Sorunu
Merhaba arkadaşlar. Sorunumu izah etmeye çalışayım.
Nokia suite son sürümü 3.3.86 versiyonunu indirdim ve kurdum.
Amacım Belle yüklemekti. N8 Cihazımı sorunsuzca yedekledim
Sıra geldi belle yüklemeye.
Tarif edildiği şekilde yazılım güncellemeleri kısmına geçtim
Sözleşmeyi kabul ettim. Sorun bu noktada ortaya çıktı.
Önce 255mb boyutlu bir dosya indirmeye başladı %90 civarlarında internet yok diye hata verdi.
İptal ettim tekrar başlattım işlem sırasını. Bu sefer de 240mb boyutunda bir dosya indirmeye başladı yine aynı hatayı verdi.
Şimdi ne yolu denersem deneyim İNTERNETE BAĞLI OLDUĞUM HALDE internet bağlantısı yok diyor ve yükleme yapamıyorum.
Nokia hesabı oluşturmak için internet bağlantısı gerekir. hesap oluşturma sihirbazını daha sonra üst gezinme çubuğundan başlatabilirsiniz diyor.
İnternet bağlantım da var Nokia hesabım da var ama üst gezinme çubuğunda oturum açma kısmını da göremiyorum.
Anlayacağınız Belle yükleyemiyorum internetim olduğu halde.
Bu sorunun çözümünü bilen var mı? varsa lütfen yardımcı olsun. Ya da en azından problemimi anlayabilen bile çıksa sevineceğim o derece yani...
Nokia suite son sürümü 3.3.86 versiyonunu indirdim ve kurdum.
Amacım Belle yüklemekti. N8 Cihazımı sorunsuzca yedekledim
Sıra geldi belle yüklemeye.
Tarif edildiği şekilde yazılım güncellemeleri kısmına geçtim
Sözleşmeyi kabul ettim. Sorun bu noktada ortaya çıktı.
Önce 255mb boyutlu bir dosya indirmeye başladı %90 civarlarında internet yok diye hata verdi.
İptal ettim tekrar başlattım işlem sırasını. Bu sefer de 240mb boyutunda bir dosya indirmeye başladı yine aynı hatayı verdi.
Şimdi ne yolu denersem deneyim İNTERNETE BAĞLI OLDUĞUM HALDE internet bağlantısı yok diyor ve yükleme yapamıyorum.
Nokia hesabı oluşturmak için internet bağlantısı gerekir. hesap oluşturma sihirbazını daha sonra üst gezinme çubuğundan başlatabilirsiniz diyor.
İnternet bağlantım da var Nokia hesabım da var ama üst gezinme çubuğunda oturum açma kısmını da göremiyorum.
Anlayacağınız Belle yükleyemiyorum internetim olduğu halde.
Bu sorunun çözümünü bilen var mı? varsa lütfen yardımcı olsun. Ya da en azından problemimi anlayabilen bile çıksa sevineceğim o derece yani...
