nokia sık sık yeni versiyonlar çıkartıyor. bu yeni yazılım çıkacak anlamına gelmez.
MaxipmaN Üye hizan' Alıntı: nokia sık sık yeni versiyonlar çıkartıyor. bu yeni yazılım çıkacak anlamına gelmez. Genişletmek için tıkla ... umutlar uçtu
hizan' Alıntı: nokia sık sık yeni versiyonlar çıkartıyor. bu yeni yazılım çıkacak anlamına gelmez. Genişletmek için tıkla ... umutlar uçtu
Esendağlı Üye tempestshine' Alıntı: bendeki ovi suite c6-01'i n9 sanıyor Genişletmek için tıkla ... Benim n8 ide n9 olarak görüyor
tempestshine' Alıntı: bendeki ovi suite c6-01'i n9 sanıyor Genişletmek için tıkla ... Benim n8 ide n9 olarak görüyor
tempestshine Üye OttomaN TigeR' Alıntı: N9'nuz için derken n9 sahiplerini kastediyor olmasın Can... Genişletmek için tıkla ... hayır c6-01'i takıyorum.n9 için güncelleme var diyor
OttomaN TigeR' Alıntı: N9'nuz için derken n9 sahiplerini kastediyor olmasın Can... Genişletmek için tıkla ... hayır c6-01'i takıyorum.n9 için güncelleme var diyor
Castiel91 Üye OttomaN TigeR' Alıntı: N9'nuz için derken n9 sahiplerini kastediyor olmasın Can... Genişletmek için tıkla ... hatta top barda: bak n9u olanlara güncelleme var siz hala dal gibi fp1 zart zurt bekleyin zuhahaa n9un yok ahahaaa yazıyo slidebarı indirdiğinde .d.d
OttomaN TigeR' Alıntı: N9'nuz için derken n9 sahiplerini kastediyor olmasın Can... Genişletmek için tıkla ... hatta top barda: bak n9u olanlara güncelleme var siz hala dal gibi fp1 zart zurt bekleyin zuhahaa n9un yok ahahaaa yazıyo slidebarı indirdiğinde .d.d