ilgin için teşekkür ediyorum
hayır yok, dizüstü kullanıyorum
---------- Eklendi @ 22:34:03 ---------- Yazıldı @ 22:19:54 ----------
KONU ÇÖZÜLDÜ.
Arama kısmından *#7370# hard format atarak tekrar Nokia Ovi Suite den Belle'yi yüklemeyi denedim ve sonuç başarılı oldu.