acilbakarmısınz
Üye
Nokia Suite 3.3 ve Symbian Belle
merhaba arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var. Bildiğiniz gibi belle güncellemesi için önce Nokia Suite 3.3ü yüklememiz gerekiyor. ben de daha önceden nokia ovi suite vardı ve oraya girdiğimde otomatikman 3.3ü yüklemek için yönlendiriyor zaten. indir diyorum ve bilgisayarıma indiriyorum. buraya kadar bir sorun yok. ama indirdiğim dosya yüklenmiyor şöyle bir hata veriyor:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
kaldırdım baştan yükledim farklı konumlara yükledim ama ne yapmam gerektiğini bulamadım. kafayı yemek üzereyim fikri olan varsa söylesin lütfen.
