Nokia Suite 3.3 ve Symbian Belle

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

acilbakarmısınz

Üye
    Konu Sahibi
Nokia Suite 3.3 ve Symbian Belle
merhaba arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var. Bildiğiniz gibi belle güncellemesi için önce Nokia Suite 3.3ü yüklememiz gerekiyor. ben de daha önceden nokia ovi suite vardı ve oraya girdiğimde otomatikman 3.3ü yüklemek için yönlendiriyor zaten. indir diyorum ve bilgisayarıma indiriyorum. buraya kadar bir sorun yok. ama indirdiğim dosya yüklenmiyor şöyle bir hata veriyor: kaldırdım baştan yükledim farklı konumlara yükledim ama ne yapmam gerektiğini bulamadım. kafayı yemek üzereyim fikri olan varsa söylesin lütfen.
 


Febris

Febris

Üye
Driver eksik diyo
 
serinaga

serinaga

Üye
Nokia connectivy cable driver, yani kablo bağlantı aracını arıyor ama sanırın ilgili yolda bulamıyor ... Nokia Suite yükleme sanırım farklı bir sürücü yada klasöre yapılmış, sorunun bundan kaynaklanıyor olabilir ... Yani C:/Program Files içerisindeki Nokia klasöründe arıyor, en iyisi sennokia suite'i sistemden (Yani PC'den) kaldır ve sil baştan kur, sorun olmayacaktır ...
 

acilbakarmısınz

Üye
    Konu Sahibi
o klasöre atamıyorum erişim engellendi diyor. daha önce denediğimde de yetkiniz yok diyordu ama bilgisayarda yönetici durumundayım zaten :S
 

acilbakarmısınz

Üye
    Konu Sahibi
@serinaga denedim olmuyor maalesef. ayrıca admin cevaplarımı çok geç onaylıyorsun fazla zamanım yok bir an önce halletmeliyim şu problemi.
 
fatih54102

fatih54102

Üye
hayır kardeşim uydurmayın. Suiteyi açarken sağ tıkla ve yönetici olarak çalıştır de bi.

----------Eklendi @ 19:29:00 ---------- Yazıldı @ 19:28:13 ----------

hernekadar yönetici olsanda windows 7 nin uac özelliği bu.

----------Eklendi @ 19:31:21 ---------- Yazıldı @ 19:29:00 ----------

yada 64 bit çakışması olabilir. 64 bit sürümü varsa onu yüklemeyi dene.
 

acilbakarmısınz

Üye
    Konu Sahibi
@fatih54102 o problemi hallettim kardeşim sağol yine de. şimdi de nokia belle güncellemesi indiriliyor.. 0 MB/314 MB aşamasında takıldı ilerlemiyor.
 
fatih54102

fatih54102

Üye
Edit: Pardon kardeş sorunun düzeldiği mesajını göremedim.
 
cihan628

cihan628

Üye
beyler bende 3. aşamada kalıo indirdim yani o 318 mb indi yedekldi yüklemio telefon kapanınca usb ile bağlantı kopii
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
o hatayı verebilir senin yapacagın telefona usb kablosuna dokunmamak
 

tugican96

Üye
o hatayı verebilir senin yapacagın telefona usb kablosuna dokunmamak

kardeş bendede bi sorun var yardımcı olursanız sevinirim nokia suite indiriyorum açıyorum açtığım anda şu hayatı alıyorum problem with installation file diyor ne yapmlıyım
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
harici kamera varmı pcde
 
savas_yal

savas_yal

Üye
bunu kur silsin nokia ile ilgili olan verileri tekrar aç repairi tıkla eminim kuracaktır
 

tugican96

Üye
bunu kur silsin nokia ile ilgili olan verileri tekrar aç repairi tıkla eminim kuracaktır

pc suite olmıycak ovi suite 3.3 ü indiriyorum problem installation file hatası veriyor harici kamera yok
 

tugican96

Üye
kafayı yicem abi yükleme dostyasında hata var nedemek abi ya her siteden indirdim nerdeyse yardım edin lüftenn
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
eskiyi sildin mi
 

tugican96

Üye
evet sildim ya nokia ile hiçbir dosya yok :P
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
birde tel vasıtasıyla indır süiti sil usbyı pc ye bagla ayarlar+usb+nokia süit seç ordan indirmeyı dene
 

tugican96

Üye
olmadı yine :P pofffff ... problem with the installation file lanet olsun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt