Nokia Stave ve Waveform (s60 v2 & v3 ler için) [Tema]

Sponsorlu Bağlantılar

merty24

merty24

Üye
teşekkürler
 


panter3000

Üye
kardeş bu 1 sene geri almayı nasıl yapıyoruz
 

ali_kemal_ordu

Üye
geçersiz serfitika diyor bu sorunu halledelım plss...
 
TRuanj

TRuanj

Üye
Teşekkürler Dostum..........
 

aydogdum1

Üye
süresi geçmiş setifika diyo kardeş yardımcı olurmusunuz
 
Da®kness

Da®kness

Üye
Daha evvel yüklemiştim. Formattan sonra silinmişti. Çok teşekkürler.
 
Godfather

Godfather

Üye
Saolasın abi :)
 
LeqendKiLLer

LeqendKiLLer

Üye
Çok Saol .
 
STaT!C

STaT!C

Üye
çok teşekkür N80 'DE SORUNSUZ ÇALIŞIYOR..:oke:
 

maliçetin

Üye
ya kardeş geçersiz sertifika diyor ya başka geçmemiş sertifikası olmayan yokmu
 
Aziz™

Aziz™

Üye
teşekkürler..
 

melo_32_75

Üye
gecersiz sertifika diyo bozuk onlar....
 


Üst Alt