Nokia Snake Classic old version 240x320

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Nokia Snake Classic old version 240x320
Nokianın en eski oyunu.
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: sero58, BktsBcr, By Y@VUZ ve 6 diğerleri

pRime.

Üye
Vay canına. Teşekkürler Nadir abi.
 

ssmuho

Üye
Ben de bunu arıyordum.Bir de besteleyici bulabilsek çok iyi olur valla.sağol abi.
 

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iyi oyunlar.
 

ali.44

Üye
Emeğine sağlık

--------------- Ekleme ---------------

Oyun bayağı iyi
 
helal olsun be sırf bu oyun için 3310 alcaktım DD
 

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iyi oyunlar.
 

rapman

Üye
En sevdiğim snake teşekkürler Nadir abim
 

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iyi oyunlar.
 

nmesiz

Üye
Nadir ağabeyi bunun 3D olanından varmı? (N70'deki gibi.) N73 için.

Edit: Bu arada oyun için teşekkürler. Ellerine sağlık.
 
bu oyunu nasıl yükleyeceğim jar formatında değil ki
 

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
jar formatında kardeşim.
 

BktsBcr

Üye
Harika Teşekkürler..
 

jatvalca

Üye
zamanında ne oynardık eski tellerde.Şimdi yenilerde deneyelim bakalım
paylaşım için teşekkürler arkadaş
 

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
rica ederim arkadaşlar.
 

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
rica ederim arkadaşlar.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...