kullanıcıadları
Üye
o kadar kesin konuşmamak lazim nokia bu ne yapicagi belli olmaz. Cikartir bir cihaz sen bile 1000$ verip alirsin![]()
Tabi orası öyle

o kadar kesin konuşmamak lazim nokia bu ne yapicagi belli olmaz. Cikartir bir cihaz sen bile 1000$ verip alirsin![]()

Kendine getirtmez mi?ben asıl amirali bekleyeceğim Ali abi parasını da ufaktan hazırlayayım da amerikadan getirttirirsin artık![]()

getirtebilir de getirtmeyebilir de tam net değil ama bana getirtebilir![]()

Valla Ben Lumia'ya para vermem gibi![]()

canin sagolsun kiminin parasi kiminin duasi![]()

canin sagolsun kiminin parasi kiminin duasi![]()


getirtebilir de getirtmeyebilir de tam net değil ama bana getirtebilir![]()

Turuncu&Yeşil.Çok yahşi.sizce hangi rengi guzel:

Turuncu&Yeşil.Çok yahşi.![]()

abi her renk cart ama cyan ve beyaz ın karizması varTuruncu&Yeşil.Çok yahşi.![]()
abi hele şu sarı yeşil ne onlar öyle trafik lambası gibi 

sizce hangi rengi guzel:

benim mesaj ile seninkinin saniyeye dikkat![]()
?Birlikte vermeleri lazımdı.
Güzel tutturmuşuz ama benimki arkadan gelmiş?Birlikte vermeleri lazımdı.
![]()

apple'ın avukatlarından korunmak için güzel bir önlem
- - - Eklendi - - -
sarı berbatalacak olsam turuncu veya siyah alırım
![]()

