mertfbcik
Üye
Nokia Ovi Üyelik Sorunu***
Benim bir sorunum var telefonum 2330 nokia ve Ovi Mağaza ya üye olup bir harita indirecektim.Ancak üye olurken sorun çıkıyor. 
Her şeyden eminim telefonumun arkasınada 90 koyuyorum olmuyor arkadaş.Birde siz bakın çözüm nedir?
Hattım açık ama kontörüm yok kontörüm olmasa bile bir mesaj yollaması lazım diye düşündüm ama belkide kontördendir.
Ovi olmazsa Google maps yüklemeyi düşünüyorum mesajı cebime bile geldi ama Google maps 2330 uyar mı ki?Onun gibi kaliteli bir program 2330 a uyuyordu.Ve de 2330 un içinden internete bağlantı kablosu çıktımı hatırlayamadığım için kabloda yok belki çıkmamıştır tam bilmiyorum.O yüzden pc den atmıycamda telden bağlantı yoluyla indircem ortalama kaç tl gider.Ücretsiz uygulama ama turkcell internet parası alıyor sanırsam.Birde uygulamaya girince google maps e falan para alırmı?
Biraz fazla oldu ama yanıtlarsanız beni büyük bir dertten kurtarırsınız...
Şimdiden sağolun...

Her şeyden eminim telefonumun arkasınada 90 koyuyorum olmuyor arkadaş.Birde siz bakın çözüm nedir?
Hattım açık ama kontörüm yok kontörüm olmasa bile bir mesaj yollaması lazım diye düşündüm ama belkide kontördendir.
Ovi olmazsa Google maps yüklemeyi düşünüyorum mesajı cebime bile geldi ama Google maps 2330 uyar mı ki?Onun gibi kaliteli bir program 2330 a uyuyordu.Ve de 2330 un içinden internete bağlantı kablosu çıktımı hatırlayamadığım için kabloda yok belki çıkmamıştır tam bilmiyorum.O yüzden pc den atmıycamda telden bağlantı yoluyla indircem ortalama kaç tl gider.Ücretsiz uygulama ama turkcell internet parası alıyor sanırsam.Birde uygulamaya girince google maps e falan para alırmı?
Biraz fazla oldu ama yanıtlarsanız beni büyük bir dertten kurtarırsınız...
Şimdiden sağolun...
