huppi
Üye
nokia orj. müzik player ile ilgili..
yanlış konu başlığı açtıysam özür..
N86 telfon kullanıyorum.. sorun sadece bu telfon değil tüm nokia telefonları.. nokianın kendi müzik çaları telefonda ne kadar müzik varsa tarıyo ve listeliyo.. buna sadece belirli bi klasör içindekileri taratma gibi bi extra bi özellik eklenebiliyormu.. yoksa farklı bir müzik oynatıcımı yüklemek gerekir.. daha önce sanki böyle bir şey yapılabiliyordu..
N86 telfon kullanıyorum.. sorun sadece bu telfon değil tüm nokia telefonları.. nokianın kendi müzik çaları telefonda ne kadar müzik varsa tarıyo ve listeliyo.. buna sadece belirli bi klasör içindekileri taratma gibi bi extra bi özellik eklenebiliyormu.. yoksa farklı bir müzik oynatıcımı yüklemek gerekir.. daha önce sanki böyle bir şey yapılabiliyordu..
