yilan53
Üye
nokia ne yapacağını şaşırdı artık !!!!!
arkadaşlar bu nokia ne yapacağını şaşırdı ben de sıkıldım artık bu belirsizlikden nokia bi
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
işletim sistemine kucak açıyor bi
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
hali hazırda symbian var şimdi de wp7 ile anlaştı bu kadar karışık şirket olmaz o yüzden de bu şekilde hisseleri düşmeye devam eder bence nokianın artık kararlı bir işletim sisetmi çıkarıp onunla devam etmesi ve tüm cihazlarında da bunu desteklemesi iphone gibi adamlar sadece tek ios ile çalışıyor bakın ne güzel sattıyor bu kadar olacağına bence tek birini seçip onunla yoluna devam etmesi bu maemo güzele benziyor symbian artık bitecek gibi herşey linux a geçecek gibi android de linux maemo da meego da oyle sizlerin düşüncesi ne acaba
