nokia ne yapacağını şaşırdı artık !!!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

yilan53

Üye
    Konu Sahibi
nokia ne yapacağını şaşırdı artık !!!!!
arkadaşlar bu nokia ne yapacağını şaşırdı ben de sıkıldım artık bu belirsizlikden nokia bi işletim sistemine kucak açıyor bi hali hazırda symbian var şimdi de wp7 ile anlaştı bu kadar karışık şirket olmaz o yüzden de bu şekilde hisseleri düşmeye devam eder bence nokianın artık kararlı bir işletim sisetmi çıkarıp onunla devam etmesi ve tüm cihazlarında da bunu desteklemesi iphone gibi adamlar sadece tek ios ile çalışıyor bakın ne güzel sattıyor bu kadar olacağına bence tek birini seçip onunla yoluna devam etmesi bu maemo güzele benziyor symbian artık bitecek gibi herşey linux a geçecek gibi android de linux maemo da meego da oyle sizlerin düşüncesi ne acaba
 


franzliszt

franzliszt

Üye
bu nokia şu maemo sunu geliştirseydi zaten alt üst edecekti piyasayı ve linux alt yapılı işletim sistemleri şuan en iyisi.
 

yilan53

Üye
    Konu Sahibi
intel , maemo ve nokia ortak da meego yu üretiyorlar bir yandan da ne yaptıkları bellli değilki
 
Uruloki

Uruloki

Üye
valla olacak olan şu 2 yıl içinde symbian bitecek sonra söz verdikleri için ya tablet ya da telefon çıkarcaklar meegolu 2012 itibaren artık akıllı telefonlarında WP7 geçicek ve hakan abiye katılıyorum keşke meamo 6 gelseydi çok iyi olurdu N950 gelseydi çok mükemmel olurdu hatta şu an keşke N8 yerine sırf meamo için N900 mü alsaydım diyorum yani adamlar windows bile yüklüyor birde hakan abi meego 1.2 çıkmıl yatay mod normalde yok meamo 5 ama istersen onu yükle
 
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
Konu daha önce defalarca konuşuldu.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt