Nokia N9'da Firefox OS

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ahahaha sadece güldüm git o fiyata iphone s2 note nexus filan incele sonra telefon gör s3ümü bu tartışmaya sokarak ona hakaret edemem canım benim

hepsini defalarca inceledim, hatta kullandım. Galaxy SII'ye para verdiğime hiç pişman olmadım, bunun dışında Android almam. Şu an parasını hak eden tek Android SII.
 
Tepkiler: Türe
ahahaha sadece güldüm git o fiyata iphone s2 note nexus filan incele sonra telefon gör s3ümü bu tartışmaya sokarak ona hakaret edemem canım benim

SII - Nexus ile N9'u aynı kullanıcıya hitap ediyormuş gibi düşünmen ve aynı kefeye koyman bile sana bir şeyi boşu boşuna anlatmamam gerektğini açıklıyor.Evet sen haklısın biz haksızız.Oldu mu mutlu musun ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...