hepsini defalarca inceledim, hatta kullandım. Galaxy SII'ye para verdiğime hiç pişman olmadım, bunun dışında Android almam. Şu an parasını hak eden tek Android SII.
SII - Nexus ile N9'u aynı kullanıcıya hitap ediyormuş gibi düşünmen ve aynı kefeye koyman bile sana bir şeyi boşu boşuna anlatmamam gerektğini açıklıyor.Evet sen haklısın biz haksızız.Oldu mu mutlu musun ?