Nokia N99i hakkında

Sponsorlu Bağlantılar

kiraz_z

Üye
benim bi sorunum var bu tlf mp3 çalma özelliği var ama pc den yüklüyorum tlf almıyoo ban yardım edin lütfennn
 


bari74

bari74

Üye
ben n 99i kullanıyorum çok süper bi telefon çok ta güzel bnce nokıa dan şaşmayınız n99i bn ce süper bi telefon
 
asii genç

asii genç

Üye
BenCede 10 Numara telefon ama kim bilir Nokıa daha neler çıkartacak piyasaya :)D)
 
feaRneveR

feaRneveR

Üye
iyide biraderler o nokia deilki cakma cin malı :D
 

boztepeli22

Üye
arkadaslar oyun yuklenebiliyor mu????????????????
 

munzurlumm

Üye
Benım telefonumda n99i ama hattımı taktıgım zaman sım ekle dıyor acaba kullanımamı kapandı nasıl actırabılrım arakadaslar yardımcı olurmusunuz
 

conci_12

Üye
tv kanalı nasıl yükleyecezz pekii?
 

conci_12

Üye
hay sizin ......
 
unicom

unicom

Üye
bnce çok kotu bir telefon neden diye sorarsanız parçası yok benim bu 2. tel N99i haorloru patladı tuş takımı gitti birde bataryası zamanla patlıyo tavsiye etmem sadece iyi bri sesi birde tv ozelliği war NOKİAdan sasmayacaksın kardeşim!!!!:)
 

cezı

Üye
kardeşim bu telefon acayip güzel ancak oyun ve program yüklenmiyor.tek sorunu bu. birde pc de fotolar kötü çıkıyor.. nokia bu telefonunun gerçeğini 2011 çıkaracak.. en iyiysi beklemek:ehe

--------------- Ekleme ---------------

gterçöek adı nokia deil. NOKLA ama çinliler bu telefonun 'l' sini küçük yapıyor ..buda 'NOKIA' OLUYOR...
 

HİLTİMEKAN

Üye
Hjj
 

hahapsuu

Üye
nokia böle bi telefon yapmaz yani tv li olup antenli mantenli telefon yapmaz rahat olun
 

freddy-_-05

Üye
dr_fatih707 bende N99İ kullanıyorum ama teli usb ye bağlayın ca telefon hafızasını gösteriyo hafıza kartını göstermiyo ne yapmam lazım seni bi arıyımmı:D yada sen bana msn den ulaş [email protected] ama nolur ulaş:D
 
rockone

rockone

Üye
usb taktım ama pcde görmedi neden ?
 
_enqin_

_enqin_

Üye
lan gibi telefon bir boka yaramıyor aldım pişmanım almayın
 
propiyonik

propiyonik

Üye
vay arkadaşş N99' damı çıkmış çin malı telefonlarda ya :D
 


Üst Alt