kardeşim bu telefon acayip güzel ancak oyun ve program yüklenmiyor.tek sorunu bu. birde pc de fotolar kötü çıkıyor.. nokia bu telefonunun gerçeğini 2011 çıkaracak.. en iyiysi beklemek
--------------- Ekleme ---------------
gterçöek adı nokia deil. NOKLA ama çinliler bu telefonun 'l' sini küçük yapıyor ..buda 'NOKIA' OLUYOR...