Nokia N99i hakkında

Sponsorlu Bağlantılar

UDqU

Üye
benim kuzenim yurt dışından kaçak aldı ve şu anda ben kullanıyorum güzel telefon bilgisayardan farksız gerek kolo gerek görüünüm gerekse resim kalitesi olrak güzel bir telefon
 


thierryhenry__

Üye
ne 400 ytl yha ben bugün 160 ytl ye aldım:)
 

hd18

Üye
evet satılık ikinci el nokia n99i var hic bosuna bısuru para vermeyın 150 ytl ye verıyorum hemde 1gb hafıza kartıyla teklıflerınızı (ısım ve tel yazarak ="http://[email protected]"][email protected][/URL] adresıne beklıyorum
 

ERKAN_26_

Üye
Slm arkadaşlar siteye yeni üye oldum sizlere bi sorum var izin verirseniz

--------------- Ekleme ---------------

Yeni n99i aldım herşeyi düzgün çalışıo sesi nasıl açlıyo bunun peki arkadaşlar yardımcı olabilirmisiniz

--------------- Ekleme ---------------

N99i nin sesi nasıl açılıo

--------------- Ekleme ---------------

Arkadaşlar güzel telefon ama hor kullanmadığın zamn uzun süre gider
 
huseyin12345

huseyin12345

Üye
o telefon sahte nokia yani çinde üretilmiş garantisi falan yok zaten fiyatıda 300 milyon kacak geliyo buraya
 
XXPOXX

XXPOXX

Üye
pratik bi telefon seğil
 
kaan0

kaan0

Üye
uzak durun şu çin malı telefonlardan bakın alanlar hemen satıyo.......:nono:


edit:harf hatası
 
DarKKnighTR

DarKKnighTR

Üye
Arkadaşlar :megafon:cl4mvszuzu:megafon: isimli arkadaş aklınızı karıştırıyor bence n99i güzel telefon vede ucuz şimdi bu arkadaş servis ve yedek parça yok diyo ama bu telefonlar hemen bozulsun diyemi yapıldı artık zaten bu telefonu alan arkadaş biraz telefonuna dikkat eder artık!! bende var bu telefon fiyatı 170 ti bende 2300 vardı onu verdim 20 ytl ye saydı adam 150 ytl ödedim:oke: hem çift hoparlör hemde hoparlörün sesi daha güzel bir televizyondan hem radyo var analog tv var dokunmatik ekran bluetooth var kamera var video çekimi var mp3 vede mp4 bile çalıştıra biliyor şuan daha yeni aldım ama süper manyak hem bi arkadaştada var 2 seneden beri kullanıyo hem garanti var hem benim n99i çin değil P.R.C malı orjinalıni alsan ne yazar oda bozulursa çok para ödersin:oke: valla ama ben alacak arkadaşa ille al demiyorum sadece kendi fikrimi söyledim bu telefonları daha önceden çıktığını bilseydim daha önceden alırdım.Olsun ama şimdide aldım.:heyo:
 
Furkan96

Furkan96

Üye
Cin mali degilmi o n99i
 
orhan_ak5

orhan_ak5

Üye
Evet Çin malı,şuan 2. elleri 70 ytl.. Analog tv dışında cazip tarafı yok...
 

serhat1907

Üye
Bende birkaç gün evvel 2. elini telefoncuların alış fiyatına 60 ytl ye aldım.Normalde gidip sıfırını falan almam, zaten şuan N95 8gb ım var ama epeydir sagda solda görünce(bu arada milletin elinde bayagı var)benimde tv si çok hoşuma gitmişti böyle düşeşte gelince zevk için alayım dedim.Konuyu nereye getirecem özelliklerine.abi çin malı min malı ama acayip eylenceli bi tel yaa.tv si çok iyi arabada beklerken canın sıkılınca aç haberleri seyret gayet güzel çekiyo.Radyosuda tam benim idealim yolda yürürken aç dinle kulaklık yok kablo yok geçen açtım maç dinledim.mp3 çalarıda gayet tatmin edici sesi doyurucu ve kuvvetli ekolayzırı bile var.dokunmatik ekran.Bu özellikler çok iyi bana yeter derseniz alın.ama kamerası çok ilkel taaki ilk çıkan nokiaların kamerasıyla aynı diyebilirim.bide benim gibi program manyagıysanız hiç bir işinizi görmez çünkü ne symbian nede java özelligi var.Ama ben genede çinlileri ayakta alkışlıyorum..Abi düşünün şöyle geçmişe bir bakın nokia yıllarca gıdım gıdım özellik ekleyerek her çıkarttıgı modeli insanlara öyle pazarladıki 2 lira degeri olan teli 5 liraya sattı.Onlarca model çıkarttı radyonun kulaklıksız çalma olayını çözmedi.istese anında üretebilecegi tvli modelini çıkartmadı.bunlar hep ticari politikadır.Ama sanırım bundan sonra nokiada bu çin modellerinin karşısında tv ve bunun gibi özellikleri koyarak satış stratejisini degiştirmek zorunda kalacaktır.Tamam gerçekten malzeme kalitesi tartışılmaz ama ben n95 8gb aldıgıma pişman oldum.acele ettim mayıs ayında fiyatı 1300 ytl idi şimdi 1000 ytl civarı 3.5 ayda 300 ytl çok para iki tane sıfır çin malı tel alınır.Ne anlatmak istedim nokia yeni bir model çıkartınca kaba taslak bir fiyat biçip piyasaya sürüyor bu arada alanlar alıyor satışlar çok düşük giderse fiyatını hemen aşagıya çekiveriyo uyanıklar.benim n95 de yaşadıgım gibi.siz siz olun yeni model çıkar çıkmaz atlamayın...sanırım çok uzattım ama siz degerli forum üyelerimizi biraz aydınlatmak istedim k. bakmayın....çinlileri niye alkışladım biliyormusunuz Nokia bu özellikte bir telefon üretse inanın en düşük 500 ytl den aşagı satmaz.ama adamlar 150 ytl çatır çatır satıyolar.Benim şahsen hoşuma gitti 1000 ytl lik n95 8gb ı bir köşeye koydum bu çin malı telefona takılıyorum..Almayı düşünen arkadaşlara kamerasının haricinde tavsiye ederim artık parçalarıda mevcuttur ancak alacagınız kişi veya kişiler saglam olmalı ve imei kapanma olayına garanti vermelidirler...
 

ZONGULDAKSPOR

Üye
bana abimden hatıra geldi o telefon alalı nerdeyse 1 sene oldu.daha ilk günkü gibi.istanbulda 200 ytl miş.çok güzel mesala star yoksa aynı digital gibi tarama yapıyosun ve kanalı buluyo.onda maç izlemek zevkli oluyo:D
 

Xenium

Üye
arkiler Nokia'nın offical sitesinde böyle bir telefon yok bunlar fake çin malı çakma telefonlar para verip almayın gerçi çin malı olduğu için çok ucuz oluyo ama yinede almayın derim
 
XXPOXX

XXPOXX

Üye
böyle bi telefon yok almayım kaçak çin malı
 

ayhannnnnnnnnn

Üye
yok oyle birsey nokia adini kulanarak cok siradan bir tlf on izmirden aldim ben aldima bin pisman oldum bu cinli lerden korkacan arkadas:)
 

ANYCAAL

Üye
Nokianın böyle bir telefonu yok...bunlar kaçak çin malı telefonlardır.3ay içinde kaçak imei den dolayı kapatılırlar dikkat edin
 

Kai

Üye
Benimde. Nokia N99i Cin Malı Telefonum var.. Pc Suite Bulamıorum.. yardımcı oLabıLıcek varmı . :(
 

Emrec@n

Üye
Sa Gencler.
Tlfno 1 aydır Kullanan Kullanıcılardanım. Tlf Kacak Bu Bir Gerçek. Arızası Olursa ELinizde Patlar. Hor Kullanmadıkca Uzun Ömürlü Gider. Ben Sikayet Etmiyorum Suan Sadece Kamerası Fazla İyi Deil. Ses TV Vs Konularında Arıza Yok Simdilik. Alıs Fiyatım 1. Eli 260 YTL.
Diyarbakırda İkamet Eden Arkadasım var İse Yardımcı Olurum.
Hadi Eyw
 
buraq85

buraq85

Üye
arkadaşlar yok böle bitelya hayret bişe nokianın böle bi teli yok, olmadığı gibide böle bi tel olduğundanda büyük ihtimal nokianın haberi yok..
 
cesett

cesett

Üye
ben 2. el nokla n99i telefonunu 50 ytl ye aldım valla taş gibi çalışıyor başkada bir şey demiyorum cok güzel bir telefon bence
 


Üst Alt