Arkadaşlar

cl4mvszuzu

isimli arkadaş aklınızı karıştırıyor bence n99i güzel telefon vede ucuz şimdi bu arkadaş servis ve yedek parça yok diyo ama bu telefonlar hemen bozulsun diyemi yapıldı artık zaten bu telefonu alan arkadaş biraz telefonuna dikkat eder artık!! bende var bu telefon fiyatı 170 ti bende 2300 vardı onu verdim 20 ytl ye saydı adam 150 ytl ödedim

hem çift hoparlör hemde hoparlörün sesi daha güzel bir televizyondan hem radyo var analog tv var dokunmatik ekran bluetooth var kamera var video çekimi var mp3 vede mp4 bile çalıştıra biliyor şuan daha yeni aldım ama süper manyak hem bi arkadaştada var 2 seneden beri kullanıyo hem garanti var hem benim n99i çin değil P.R.C malı orjinalıni alsan ne yazar oda bozulursa çok para ödersin

valla ama ben alacak arkadaşa ille al demiyorum sadece kendi fikrimi söyledim bu telefonları daha önceden çıktığını bilseydim daha önceden alırdım.Olsun ama şimdide aldım.
