Nokia N95 Mİ 5230 MU YARDIM LÜTFEN

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
OttomanEmpire06

OttomanEmpire06

Üye
    Konu Sahibi
Nokia N95 Mİ 5230 MU YARDIM LÜTFEN
İyi Geceler arkadaşlar Sizce Nokia n95 mi Nokia 5230 Mu Özellik Kullanış Vs. Bakımından Hangisi Daha iyi Birde Bu Nokia N95 İN Modelleri Oluyor Mesala N95-1 N95-2 N95-3 Gibi Bizim Ülkemizde Sadece Nokia n95-1 Modeli Var Dimi? Şimdiden Teşekkür Ediyorum Saolun
 


Hasan

Üye
konuyu bi yere açman yeterliydi
 

bayon

Üye
evet türkiyedeki N95-1. Ben memnunum ama atıyorum ovi storede kanal d nin programı var canlı izleye bilmek için bu n95 e yüklenmiyo 5230 a yükler sanırım v5 oldugu için (sadece basit bi örnek) ama dokunmatik oldugu için ne kadar kullanışlıdır bilemem n95 den. Ben n95 alırdım dokunmatik sevmediğim için
 
mstf_l

mstf_l

Üye
n95 demisin heralde 8 gb olmayanından bahsediyorsun ona göre konusayım

N95 üstünlükler

Kamera (5mp)
Wifi
görüntülü konusma
Dahili hafıza 190mb

5230
434 mhz islemci ve 128 ramle kullanılabilir bisey( n95 te 60 küsür ram gercekten insanı sinir ediyor ama fazla zorlayan biri degllsen idare eder
Ve symbian 9.4 qt falan ile daha gelismis uygulamalar bulabilirsin bir nevi uygulama oyun yönünden 5800 gib
 
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
N95 bence müthiş telefon
 
Kdr05

Kdr05

Üye
N95 ama 8Gb'lısından :D
 
adanalı1

adanalı1

Üye
n95 tabiiki. 5230 neymis:)
 
Symbianist

Symbianist

Üye
yani
 
OttomanEmpire06

OttomanEmpire06

Üye
    Konu Sahibi
tm arkadaşlar çok saolun tşk.
 
ibrother

ibrother

Üye
5230 daha iyi. bence kaçırma.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt