SERKNRN
Üye
Nokia n8 symbian belle arıza
2 ay once belle son versiyon attırdım servise..arkadaşlar video izlerken telefon donuyo..Telefonu genellikle kamera için kullanıyorum..Telefonda surekli donmalar resim kaydetme süreleri uzadı..menu gecisleri yavasladı..Ben işlemciden süpheleniyorum yorumlarınızı bekliyorum ...2013 ün sonuna kadar garantisi var...

