Nokia n8 symbian belle arıza

Sponsorlu Bağlantılar

SERKNRN

SERKNRN

Üye
    Konu Sahibi
Nokia n8 symbian belle arıza
2 ay once belle son versiyon attırdım servise..arkadaşlar video izlerken telefon donuyo..Telefonu genellikle kamera için kullanıyorum..Telefonda surekli donmalar resim kaydetme süreleri uzadı..menu gecisleri yavasladı..Ben işlemciden süpheleniyorum yorumlarınızı bekliyorum ...2013 ün sonuna kadar garantisi var...
 


hizan

hizan

Üye
arkadaşım forumda n8 için güzel cfw ler var onlardan bir tane flash at hiç bir sorun kalmaz.

başka türlü düzelmezde.
 
SERKNRN

SERKNRN

Üye
    Konu Sahibi
cfw leri attıgımızda garanti dışına cıktıgı söleniyor dogrumu acaba
 
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
Telefonunda Önemli Bilgi/Belgeleri Hem Hafıza Kartından Hemde Telefon Hafızasından Bilgisayara Yedekle. Önce Telefonuna Hard Format At, Sonra Hafıza Kartına Hızlanma Olur :)





cfw leri attıgımızda garanti dışına cıktıgı söleniyor dogrumu acaba


Garanti Dışı Kalması İçin Product Codenin Değişmesi Gerekir, Ama Yinede Servise Vermeden Önce Navifirm İle Orjinal Sürüm Dosyaları İndirilip Phoenix İle Flash Atılması Daha İyi Olur :)
 
SERKNRN

SERKNRN

Üye
    Konu Sahibi
tavsiye cfw lerinizi bekliyorum arkadaslar hemen atayım ozaman
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
tavsiye cfw lerinizi bekliyorum arkadaslar hemen atayım ozaman
Ben refresh cfw lerin hemen hepsini(kurtuluş40 ın sonuncusu hariç)denedim ama ısınamadım,ben kurtuluş40 ın son belle cfw sini kullanıyorum memnunum da
 
SERKNRN

SERKNRN

Üye
    Konu Sahibi
saolun ustadlar cfw lerden istediğim performansı alamazsam servise vericem acıkcası
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
merak ettim refresh mi yüklü yoksa hala eski belle mi
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
kendi çektigin videolarda kasma yapıyor mu? Ve hafıza kartı varmı?
 
SERKNRN

SERKNRN

Üye
    Konu Sahibi
[ENGİN];5421741' Alıntı:
kendi çektigin videolarda kasma yapıyor mu? Ve hafıza kartı varmı?


Yukleniyor yazıısı cok cıkıyo videolarda..hafıza kartı yok
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
telefon gittikçe ağırlaşır özellikle orjinalde çok fazla gereksiz pro var zamanlar senin yükleyip sildiğin şeylerde kalıntı bırakır sistem ağırlaşır haliyle imzamda kendi yapımım bir cfw var reklam yapmış gibi olmasın ama :) bakabilirsin ya da cfw bölümünden diğer arkadaşlarımızın yaptığı cfwlere bakabilirsin.
 
SERKNRN

SERKNRN

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler
 


Üst Alt