Nokia N8 sistem Hack/Resimler eklendi

Sponsorlu Bağlantılar

çark

Üye
arkadaşım benim telefonun ürün kodu da 059D576 ile başlıyor.
 


gokmena

gokmena

Üye
arkadaşım benim telefonun ürün kodu da 059D576 ile başlıyor.
peki navifirm'de de bu ürün koduna ait dosyaları mı indirdin? Bendeki dosyalar:

RM-596_011.012_02.01_Euro_2_79.92_prd.rofs2.fpsx 47.330 kb
RM-596_011.012_79.92_prd.core.fpsx 131.967 kb
RM-596_011.012_293.01_TR_CV_79.92_prd.rofs3.fpsx 47 kb
RM-596_011.012_293_TR_CV.01_79.92_prd.uda.fpsx 52.192 kb
RM596_059D576_011.012_002.dcp 31 kb
RM596_059D576_011.012_002.vpl 6 kb
RM596_059D576_011.012_002_signature.bin 3 kb

Hackli Uda:
RM-596_011.012_U03.01_79.92_prd.uda.fpsx 53.157 kb
 

çark

Üye
hack işlemini bürodaki bilgisayarda yaptığım için evdeki bilgisayarda yok yarın bakar yazarım
şuan yardımcı olamıyorum kusura bakma.
 
gokmena

gokmena

Üye
hack işlemini bürodaki bilgisayarda yaptığım için evdeki bilgisayarda yok yarın bakar yazarım
şuan yardımcı olamıyorum kusura bakma.

teşekkürler. iyi akşamlar
 

zin98

Üye
dediğiniz gibi dosyanın adını değiştirdim ama böyle bir hata verdi.


Diğer arkadaşların indirdiği UDA dosyası:
RM-596_011.012_U01.01_79.92_prd.uda.fpsx Benim telefona göre indirdiğim ise;
RM-596_011.012_293_TR_CV.01_79.92_prd.uda.fpsx
Onlarda sadece dosya versiyonu farklı bendekinde ise bayağı bir fark var.
"RM-596_011.012_U01.01_79.92_prd.uda.fpsx" dosyasının bulunduğu bir pruduct koduna ait firmware dosyası ile flashlasam ne olur acaba? (Benim Pruduct code: 059D576)


Arkadaşım bu sorunun sebebi hacklı dosya ile normal dosyayı daha hack işlemine başlamadan değiştirdiğin için oluyor.Benim teldeki uda dosyasının adıda seninki gibiydi.
Öncehacklı dosyanın ismini orjinal ile aynı yaptım daha sonra hacklı dosyayı kopyalamadan önce orjinal dosya ile flashlama işlemine başladım evet hayır sorusu çıktığı zaman hacklı dosyayı orjinal ile değiştirdim üzerine yazılsınmı sorusuna evet dedim daha önce ki evet hayır sorusunuda evet diyerek devam ettim
 
gokmena

gokmena

Üye
Arkadaşım bu sorunun sebebi hacklı dosya ile normal dosyayı daha hack işlemine başlamadan değiştirdiğin için oluyor.Benim teldeki uda dosyasının adıda seninki gibiydi.
Öncehacklı dosyanın ismini orjinal ile aynı yaptım daha sonra hacklı dosyayı kopyalamadan önce orjinal dosya ile flashlama işlemine başladım evet hayır sorusu çıktığı zaman hacklı dosyayı orjinal ile değiştirdim üzerine yazılsınmı sorusuna evet dedim daha önce ki evet hayır sorusunuda evet diyerek devam ettim

sizin daha önceki:

"RM-596_011.012_U01.01_79.92_prd.uda.fpsx BU C/ProgramFiles/Nokia/Phoenix/Products ın içinde bulunan
RM-596_011.012_U03.01_79.92_prd.uda.fpsx Bu da HackedUDA_CODeRUS_faenil rarlı dosyanın içinde bulunan dosya bu dosyayı RM 596 nın içerisine atınca isimler farklı olduğundan direk kaydediyor üzerine yazmıyor ismini yukarıdaki dosya olarak kaydediptemi atmamız lazım"

sorunuzdan dolayı tereddüt etmiştim. Akşam deneyeceğim çok teşekkür ederim
---------------------------------------------------------------------------------
Tamam flash ladım oldu.
 
GrafiXer

GrafiXer

Üye
Bunu resimli anlatsanız daha açıklayıcı olur ayrıca sistem hack işlei yapılınca ürün garanti kapsamı dışında kalıyormu ??
 

Bunyaminkaya25

Üye
Ya arkadaslar Su urun kodu nerede yazıOr ya Ben tel arkasında goremedım oyle bır sey bı yardımcı olun cok acemıyım.

--------------- Ekleme ---------------

Abi Sen bir Dahisin Yaaa...... Tesekkürler...... Simdi Bir N8 oLdum diyebilirim artık oZgurummm :D:D:D:D:D EywaLLah.
 
serdar1016

serdar1016

Üye
arkadaşım dediğin işlemleri yaptım ve hackli dosyayıda klasörün içine attım fakat flaş yüklerken eror vermeye başladı ve flaşı tamamlayamadı daha sonrasında telefonum açılmadı şimdiyse açamıyorum ne yapmam gerekiyor acaba yardımcı olurmusunuz arkadaşlar.teşekkürler.
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
arkadaşım dediğin işlemleri yaptım ve hackli dosyayıda klasörün içine attım fakat flaş yüklerken eror vermeye başladı ve flaşı tamamlayamadı daha sonrasında telefonum açılmadı şimdiyse açamıyorum ne yapmam gerekiyor acaba yardımcı olurmusunuz arkadaşlar.teşekkürler.


kardeş arkadaşların yapmaya çalıştığı yolları denedinmi.? misal yazan arkadaşlardan: Alıntı: zin98 göndermiş. >
Arkadaşım bu sorunun sebebi hacklı dosya ile normal dosyayı daha hack işlemine başlamadan değiştirdiğin için oluyor.Benim teldeki uda dosyasının adıda seninki gibiydi.
Öncehacklı dosyanın ismini orjinal ile aynı yaptım daha sonra hacklı dosyayı kopyalamadan önce orjinal dosya ile flashlama işlemine başladım evet hayır sorusu çıktığı zaman hacklı dosyayı orjinal ile değiştirdim üzerine yazılsınmı sorusuna evet dedim daha önce ki evet hayır sorusunuda evet diyerek devam ettim

sizin daha önceki:

"RM-596_011.012_U01.01_79.92_prd.uda.fpsx BU C/ProgramFiles/Nokia/Phoenix/Products ın içinde bulunan
RM-596_011.012_U03.01_79.92_prd.uda.fpsx Bu da HackedUDA_CODeRUS_faenil rarlı dosyanın içinde bulunan dosya bu dosyayı RM 596 nın içerisine atınca isimler farklı olduğundan direk kaydediyor üzerine yazmıyor ismini yukarıdaki dosya olarak kaydediptemi atmamız lazım"

sorunuzdan dolayı tereddüt etmiştim. Akşam deneyeceğim çok teşekkür ederim
---------------------------------------------------------------------------------
Tamam flash ladım oldu.

yada bu konuda yapan üye arkadaşlardan fikir alabilirsin. kendim deneme imkanı olmadığı için. pek yardımcı olamayabilirim
 

zallas

Üye
Bu hack işleminin sistem dosyalarına erişim ve sertifika problemi dışında bir faydası var mı ?
 
okeane3110c

okeane3110c

Üye
bunu hack yaparken flash 10 u koyuyorsunuz yaa onu bana upload edeblirmisin kardeşim be çok lazımda
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bu hack işleminin sistem dosyalarına erişim ve sertifika problemi dışında bir faydası var mı ?
hayır başka bir faydası yoktur. sade fw olduğu için değişen birşey yok

--------------- Ekleme ---------------

bunu hack yaparken flash 10 u koyuyorsunuz yaa onu bana upload edeblirmisin kardeşim be çok lazımda
kardeş n8'de flash lite 4 ile geliyor deneyen arkadaşlar her video sitesine girip izleye biliyormuş rahatlıkla. artı sen onu editlemeden olmaz öyle kuru kuruya içine atmakla.
 
güvenlik1960

güvenlik1960

Üye
arkadaşlar bunu c7 ye kursak olurmu oda symbian 3 ondan sordum
 

nokia n8

Üye
üstad kurulum yapamadığımız takdirde keşke telefonun çökme ihtimali olduğunu da uyarsaydın.sorumluluk elbette bize ait ama.telefon çöktü sanırım açılmıyo.ne yapacağımı da bilemiyorum.

--------------- Ekleme ---------------

sitenin yeni üyesi olduğum iyice belli oldu şimdi:) yazılanları eksiksiz okudum denilenleri doğru yaptım.telefonum kendine geldi acemiliğim için özür diliyor emeğiniz için teşekkür ediyorum
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Tekin umarım senin için birşeyler yapabilirim. Ayrıca n8 sistemi ona yüklenmez olmayacak birşey.
 
güvenlik1960

güvenlik1960

Üye
mustafa kardeş ilgine teşekkür
 
eerdogan85

eerdogan85

Üye
[ Flashing / Firmware Update ] dediğimde şöyle bi hata alıyorum sebebi nedir acaba ?



--------------- Ekleme ---------------

Nereye yazsam konu kuruyor. yokmu yahu bilgisi olan birisi.
 

erkara_64

RM büyük harfle denermisin
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ben orda "datapackage" yolunu eksik görüyorum sanki

--------------- Ekleme ---------------

yada bu yol "datapackage" orda fazlalık. anlatımda bu yol ismi geçmiyor
 


Üst Alt