haliloz95
Üye
Nokia N8 oyunlar hakkında görüşleriniz
arkadaşlar farkında mısınız? bizim indirdiğimiz oyunlar hep klasik ne bilym asphalt 5 işte angry birds fruit ninja vs. vs. hani böyle küçük boyutlu ama eğlenceli oyunlar olur ya işte o tür oyunlar ovi mağaza da ücretsiz olarak pek yok. int te ariym dedim örneğin fishfarm ı ordada yok
arkadasın ı pod touch u var işte neblym şirinler millioner city fish ville farm ville falan war çok zevkli acaba n8 de yokmu böle oyunlar
?
arkadasın ı pod touch u var işte neblym şirinler millioner city fish ville farm ville falan war çok zevkli acaba n8 de yokmu böle oyunlar
?
