Nokia N8 oyunlar hakkında görüşleriniz

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

haliloz95

Üye
    Konu Sahibi
Nokia N8 oyunlar hakkında görüşleriniz
arkadaşlar farkında mısınız? bizim indirdiğimiz oyunlar hep klasik ne bilym asphalt 5 işte angry birds fruit ninja vs. vs. hani böyle küçük boyutlu ama eğlenceli oyunlar olur ya işte o tür oyunlar ovi mağaza da ücretsiz olarak pek yok. int te ariym dedim örneğin fishfarm ı ordada yok :) arkadasın ı pod touch u var işte neblym şirinler millioner city fish ville farm ville falan war çok zevkli acaba n8 de yokmu böle oyunlar :D ?
 


tuzluca76

tuzluca76

Üye
Hmmm... Symbian 3 bölümünde hero tanks var motorla ilgili bir oyun vardı o da küçük ve eğlencli 2d bir oyun adı motocross flndı bide lycrcs legend var yeni çıkmış ben beğendim ve boyutu yüksek olsa da o dediğin şirinler benm kuzenin iphonede de vardı tarla fln yapıpdun işte buda bilsiğün age of empires vs. Eski çağ strateji oyunları ve ben bayağı üstünde durdum güzel bir oyun The settlers Hd :) yani kısacası küçük ama süper bir oyun hero tanks ; motocross idare eder ; the settlers süper bir strateji ve lycrcs legendde eğlenceli bir oyun :) aklıma gelirse yazarım :)
 

haliloz95

Üye
    Konu Sahibi
tesekkur edrm eve gdym denıycem
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
doodle jump 'ta küçük veeğlenceli bir oyun :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

@Safak
Cevap
161
Görüntüleme
24K
@Safak
tirisis07
Cevap
7
Görüntüleme
2K
soyupakhasan


Üst Alt