buse_044
Üye
-
Konu Sahibi
-
C7 tavsiye ederim bütün özllikleri neredeyse aynı c7 nin klavyesi var
--------------- Ekleme ---------------
ama Galaxy's S al derim ben sana buse :Ehe
Bütçene hangisi uyuyorsa onu al
telefon kısmına wave olacak inş yazmışsınız ama bana c7 yi önermişsiniz sebebi nedir acaba çünkü benim aklımdan wave geçiyor
Şöyle bir konularına göz attım da haberie telefon kıyaslyorsun biz net birşey söyle ki bizde sana o konu hakkında doğru düzgün bir açıklama yapalım, Wave s8500 yada galaxys s al derim fiyat fazlamı?
Nokia n8 al
daha farklı birşey isdiyorsan Nokia x9 çıkmasını bekle.
Normal bişey isdiyorsanda iphone 3gs öneririm.
herkese verdiği cevaplar için teşekkürler wave almaya karar verdim inş babam ikna olue
aslında ben n8 i görünüş olarak çok kaba buluyorum babam bir incele dediği için baktım ama wave 2 süper amoled ekran değil wave 2 wave 1 den büyük tek farkı bu bilmiyorum kararsız kaldım
samsung wave ısınıyor kardeş yazık ederin parana hele birde 3D HD oyun oynarsan cihaz elini terletecek kadar ısınıyor
N8 al derim ama senin nacizane kişisel tercihin saygı duyarım
Nokia N8....Al derim.Donanımsal olarak nokia c7 samsung wave Den daha üstün ve 12 mb Kamerası var Boru DeğiLve Bu arada Nokiadan ( Şaşma ) Sözü 8-9 yıldır kullanılıyor.Ve Bu sözü boşuna söylememişler.Nokiadan şaşma Ben sana N8 deRim
evet doğrudur 8 9 yıldır söylenip duruor bazı bağnaz teknolojiden gram anlamayan insanlar. haklısınız nokiadır her zaman bildiğiniz tek marka tek pencere. at gözlüğü takıp dümdüz bir yolda ilerlemeye benzior sizinki. Donanımsal olarak nokianın hiç bir modeli daha işlemci ve RAM olarak bir arpa boyu yol alamadı.
telefon çok ısınıyor demişlerde kardeşim ısınma problemi bendede var ama ben bundan şikayetçi değilim. 1GHZ işlemcisinden kaynaklı güçlü bir alet olduğundandır ısınması ve bu çok normal.
evet doğrudur 8 9 yıldır söylenip duruor bazı bağnaz teknolojiden gram anlamayan insanlar. haklısınız nokiadır her zaman bildiğiniz tek marka tek pencere. at gözlüğü takıp dümdüz bir yolda ilerlemeye benzior sizinki. Donanımsal olarak nokianın hiç bir modeli daha işlemci ve RAM olarak bir arpa boyu yol alamadı.
telefon çok ısınıyor demişlerde kardeşim ısınma problemi bendede var ama ben bundan şikayetçi değilim. 1GHZ işlemcisinden kaynaklı güçlü bir alet olduğundandır ısınması ve bu çok normal.
Kardeşim bende samsung wave kullanıcısıyım ama BAĞNAZ TEKNOLOJİDEN GRAM ANLAMAYAN İNSANLAR tarzı konuşman yanlış biri çıkıp samsung kullanıcıları şöyle ... böyle ... dese biz nasıl tepki veririz o yüzden ortamı gerecek tertışma tarzı yazılara hiç gerek yok bize de yakışmaz bu
BAĞNAZ TEKNOLOJİDEN GRAM ANLAMAYAN İNSANLAR
Burda teelfon yüzünden neredeyse tartışma çıkacak sen az para vermemişsin 1 milyar kimse kolay kolay vermez tabi ki benim tercihim wavedir nokiadan asla vaz geçmezdim ama artık soğudum cidden ama adaamlara at gözlüğü gibi kelimerler kullanma lütfen uzun zamandır mesajlarını okuyorum böyle devam edersen eğer uzaklaşrtıma alabilirsin benden seni uyarmak olsun...
N8ciler 1 milyar para vermiş wavecilerde 1 milyar para vermiş wave bi işee yaramz falan N8 birşe yaramaz falan bunlar tartışma çıkaracak işler arakaşlar, sonuçta N8 e para veren arkadaş başkaları tarafından kötülenmesine izin vermez üstünüze üstünüze gider.o yüzden bu konuyu burda kapatalım arkadaşımız wawe almaya madem karar vermiş bize laf düşmez..
İyi Forumlar.
--------------- Ekleme ---------------
Şu lafın hariç giğrlerine katılıyorum.
Bu lafın kötü olmuş tartışma tarz yazılara hiç grek yok bize de yakışmaz bu demişsin ki bunu derken o ladın ne gereği var
______________
Nokia N8....Al derim.Donanımsal olarak nokia c7 samsung wave Den daha üstün ve 12 mb Kamerası var Boru DeğiLve Bu arada Nokiadan ( Şaşma ) Sözü 8-9 yıldır kullanılıyor.Ve Bu sözü boşuna söylememişler.Nokiadan şaşma Ben sana N8 deRim
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?