Nokia N79 Orjinal Tema

vic353

Üye
telefona yükledim temyı uygula deyince değişiyor gibi oluyor uygulama meşgul diyerek sonra telefon takılıp kalıyor hiç bir tuş çalışmıyor pili söküp takınca orjinal tema ile açılıyor

telefonum n73 nedendir acaba ? başka bir tema ile UID leri çakışıyor olabiir mi ?
 
çok teşşekkürler number one sınız
 

atakan25

Üye

N73 tabiki uygulama yönünden zengin ama aynı şey bende de var telefondan kaynaklanıyor herkeste olacaktır
 
N82'de denedim çalışıyor. Gerçi benim cihaz siyah olduğu için bu temalar tam güzel durmuyor. En güzeli siyah telefondada siyah tema kullanmak.
 

amormen

Üye
indirme linkleri neden yok
 
eyvallah kardeş ben bunları e72 yatay ekrana uygun hale getiririm bide hemen anna iconu yaparım mis gibi olur